1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Marco, vraagje: heb jij een siemens ? of heb jij een samsung pvr (bestaat die ?)
    Tot nu toe zouden de problemen n.l. alleen siemens en cisko pvr treffen?!

    Gr. Erik
     
  2. Het is al weer een tijdje erg stil van de kant van Ziggo, wat is nu de status van dit probleem????
     
  3. Dat is toch vreemd dan, rond 16 october heb jij voor mij een soortgelijk probleem opgelost (toen met niet op kunnen nemen film1) en moet er dus bekend zijn dat ik een siemens pvr's heb ?! http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=10919&page=2

    Als het registreren van mijn 3 siemens boxen de problemen oplost, kun jij dat dan voor mij regelen ? (bereikbaar met privé bericht)

    Groet Erik
     
  4. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Je blijft de acties van Ziggo maar relativeren he. :giveup:

    Natuurlijk is er nog wel een andere oplossing te bedenken:

    - Codering tijdelijk van de bewuste zenders afhalen.
    - Intern met een test omgeving kijken wat er nu precies fout gaat en een oplossing hiervoor zoeken.
    - Daarna de geplande veranderingen weer live zetten.

    Maar ja, het basispakket doorgeven zonder codering ligt nogal gevoelig bij Ziggo neem ik aan.
     
  5. Ik heb een Cisco 8455

    Marco
     
  6. Illegaal kan je dat toch niet noemen? Het is nooit verboden (als dat al zou kunnen) door de kabelaars. Alleen geven ze geen garantie dat het blijft werken.
     
  7. :sleep:iggo :sleep:iggo
    :sleep:iggo :sleep:iggo
    :sleep:iggo :sleep:iggo
    :sleep:iggo :sleep:iggo
    :sleep:iggo :sleep:iggo

    Wanneer komen jullie met een overzicht van welke stappen al zijn genomen, welke stappen nog worden genomen en wanneer men verwacht dat het probleem is opgelost?? Oftewel, wanneer gaat Ziggo communiceren over aangemelde storingen of moeten we maar op de site lezen wanneer het is opgelost? Het lijkt er nu op dat men bij Ziggo weinig prioriteit aan dit probleem toekent!
     
  8. Willen degenen die een Siemens PVR hebben, mij een pb sturen met het smartcardnummer. Wij hebben daar inmiddels een oplossing voor. Degenen met een Cisco zullen nog even geduld moeten hebben.
     
  9. Kun je aangeven wat dat "registreren" nou precies betekent?

    Bij aanschaf van mijn Cisco heb ik geen hard copy mogelijkheden tot registratie aangetroffen, bij het installeren heb ik de stappen in de "initialisatiewizard" netjes doorlopen (behalve kabelmodem en VOD, maar da's natuurlijk niet PVR-gerelateerd).
     
  10. Broeva! Haro!

    Ik houd mezelf maar voor dat dit een kwestie van uren is en niet van dagen en rijd dus even naar huis om mijn smartcardnummer te noteren :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina