1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tja, maar het lullige is dat het probleem zich alleen maar voordoet bij het gratis basis pakket he.. Dus valt er weinig abbogeld terug te vragen
     
  2. Ehhhh... De storing geldt alleen voor de gratis zenders. De moeite van storneren kun je je dus besparen.
     
  3. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ik ben dan wel benieuwd of zich hier nog gebruikers gaan melden waarbij de Siemsens(Cisco?) momenteel wel normaal kan opnemen..
     
  4. Ik werk zelf in de automatisering en als wij een wijziging plannen zijn we verplicht een roll-back plan klaar te hebben staan. En reken maar dat dit wordt uitgevoerd als blijkt dat de doorgevoerde wijziging voor problemen zorgt...

    Voor zover ik begrijp was deze wijziging bedoeld om de achterstand van het verwerken van smartcard-registraties te "verdoezelen". Dit probleem speelt al maanden, dus wat mij betreft draaien ze wijziging lekker terug en gaan ze hun huiswerk maar opnieuw doen. Aan die verwerkingsachterstand heb ik echt geen boodschap...
     
  5. Niet lullig bedoeld, maar wat wil je storneren? Je betaald feitelijk om de zenders te kunnen ontvangen en bekijken, voor het kunnen opnemen betaal je niet apart abonnementsgeld. En daarbij doet de storing zich alleen voor op de zenders die in het basis pakket en waar je dus ook niet extra voor betaald.
     
  6. Ik ben ondertussen wel benieuwd naar de status van dit probleem. Wat is de oorzaak (schijnt bekend te zijn), wat is de oplossing hiervan en wanneer verwachten we dat het opgelost is. Het is inderdaad op zijn zachts gezegd niet netjes dat het al meer dan 24 uur duurt! Sterker nog, eerst ontkent men dat het een probleem van Ziggo is! Lekker makkelijk is dat weer. De service blijft een probleem voor de kabelbedrijven, maar dat is nu niet belangrijk.

    ZIGGO: Wanneer is dit probleem opgelost :confused:??????
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2008
  7. :censored: Nee hoor, hoe kom je daar nu bij :censored:

    Groepsstoring
    sinds dinsdag 2 december 15.49 uur
    Op dit moment is er een TV-Digitaal storing in uw regio. Inhoudelijk probleem is dat de Cisco en Siemens digitale ontvangers problemen opleveren met het opnemen van programma's. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
     
  8. Dat bedoel ik, problemen zijn gisteren gemeld maar eerst wordt je door de helpdesk wijs gemaakt dat het geen probleem van Ziggo is maar een probleem van jou ontvanger :censored:! Dat zijn van die trucjes dat als iemand bij jou een probleem meld je hem eerst afblaft en als het meezit zie je zo iemand nooit meer terug. Dat ze het vandaag om 15:49 pas op de site zetten wil niet zeggen dat dat het moment is dat de storing gemeld is.
     
  9. Storing

    Ook ik heb de storing, als ik iets opneem geeft ie 0 min. aan en als je dan het desbetreffende programma aanklikt staat de decoder kompleet vast!
    Allen van de stroom afhalen werkt dan nog.
    Knap irritant en hopelijk wordt dit snel opgelost.

    Marco
     
  10. Daar heb jij geen boodschap aan, maar de mensen die al wel al een tijd hun registratie kaart hadden terug gestuurd maar nog steeds niet digitale tv konden kijken ondanks dat ze er al wel voor betalen hebben hier wel een boodschap aan.

    Kortom, in de huidige situatie zijn de PVR bezitters van een select aantal modellen niet tevreden, en als ze de situatie terug draaien zijn de mensen wiens kaart nog niet verwerkt is niet tevreden. Kortom, in beide situaties zijn er mensen ontevreden. Alleen denk ik dat de groep mensen wiens kaart nog niet verwerkt is verreweg het grootst is tov de selectieve groep mensen met een Siemens of Cisco PVR.

    Ik denk dat het kiezen tussen 2 kwaden is, in geen van beide situaties is iedereen tevreden. Vanuit Ziggo kan ik me voorstellen dat vanuit de grootste groep mensen gezien (wiens kaart nog niet verwerkt is) er geen rollback uitgevoerd zal gaan worden, maar men zich richt op de oplossing vanuit de huidige situatie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina