1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tja,in de goede oude tijd met de Samsung ontvangers was er een bug die de niet copy bit aanzette waardoor je met een aangesloten recorder niet op kon nemen.
    Die bug duurde maanden,meer dan een half jaar en was de reden dat ik hem maar verkocht en een Panasonic kocht.
    Nu is het wel zo dat dit een "kijk" decoder betrof en geen PVR dus de onderbreking van de service was stukken minder,je kon immers wel kijken.
    Ik heb het toen met de klantenservice maar opgegeven,opmerkingen als "dit is standaard zo,u mag helemaal niet opnemen" waren toen ook meer standaard dan uitzondering.
    De Samsung had ook last van steeds zwart wordend beeld, ook deze bug duurde maanden,is er mogelijk nog steeds niet uit.
    Deze bug wordt in iets meer dan een week opgelost en dat vind ik dus netjes.
    Hoewel ik van mening blijf dat je eigenlijk bugvrij zou moeten kijken,er is nog geen ontvanger op de markt die geen probleem vertoont.
    Het is meer dat wij,gebruikers,er mee zijn gaan leven.
     
  2. SNELLE oplossing? Opnemen heeft 2 weken niet gewerkt!!! Dat noem ik niet snel. Daarnaast moeten ze niet zomaar blijkbaar ongeteste veranderingen doorvoeren in een live systeem waar klanten gebruik van maken. Ik vind het nog steeds een schandelijke vertoning en onprofessioneel gedrag. Ik had op ze minst verwacht dat ze de verandering even tijdelijk terug hadden gedraaid zodat alles gewoon weer werkte. Misschien hebben ze dat nu ook zelfs wel gewoon gedaan.
     
  3. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Blijkbaar niet, want met een (nog) niet geregistreerde smartcard waarvan de preview is verlopen kan ik momenteel de zenders uit het standaardpakket bekijken. :wink:
     
  4. Het is weer zover...dacht ik

    Allereerst wil ik jullie allemaal een goed 2009 toewensen :grin:

    Ik kon vanmorgen wederom niet opnemen en programmeren, timeshifting daarentegen werkte nu wel. Ik kreeg de foutmelding "generieke fout".

    Na de stroom eraf gehaald te hebben werkte alles weer....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2009
  5. Ik had precies dezelfde fout al een paar dagen. Na de stroom eraf te hebben gehad en de boel weer aan te steken, ging het weer prima.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina