1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goed nieuws! Kan het helaas vanavond erg laat pas testen.

    Moet er een reset plaatsvinden, dient de firmware bijgewerkt te worden of doet de Cisco het automatisch weer?

    Oh, en kan er eindelijk eens een communicatie naar de telefonische helpdesk medewerkers met de mededeling dat als je niets weet over de Cisco je beter je mond kan dichthouden? Het is zo langzamerhand echt hemeltergend welke onzin de telefonische helpdesk over de Cisco verkondigd.
     
  2. Moet het automatisch weer doen.
     
  3. Thuis gebeld en laten opnemen en het werkt inderdaad :)

    ik kan niet zeggen klasse, want het had gewoon al niet fout moeten gaan, maar ik ben wel happy :mrgreen:
     
  4. Getest op een aantal Cisco's en zowel timeshift als opnemen werkt weer.
     
  5. Thanks!
     
  6. Gelukkig, ik ben heel blij dat het weer werkt
     
  7. vanmiddag thuis even testen....

    :applause: Geweldig ga zo thuis gelijk even testen, Kitaro heel erg bedankt :thankyou:
     
  8. Thanx....!!!!

    Misschien een idee, ik ben benieuwd hoeveel mensen er nu zo'n Cisco al hebben... zijn er echt zoveel mensen die last hadden?

    :applause::mrgreen::applause:


    Hulde aan de mensen van Ziggo die dit weer hebben geregeld...!

    :thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou:


    Ik heb er dus 1.
    :frons:
     
  9. Ik kan mij zo voorstellen dat je blij bent dat het probleem is opgelost. Om echter hulde te brengen aan een bedrijf dat zelf het probleem veroorzaakt en er daarna 11 dagen over doet om het zelf gecreerde probleem op te lossen..... Dat snap ik niet :giveup:. Ik zal vanavond ook even kijken of het probleem inderdaad is opgelost.
     
  10. :?: Volgens je gebruikersinfo heb je DTV: Samsung :?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina