1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. net op een ander forum hierover gelezen dat ze de fix aan het testen zijn en hem dan operationeel zetten
     
  2. Zou mooi zijn.. Heb je een bron (link)?
     
  3. Leuk geroepen, maar als het drie dagen later weer werkt koop je natuurlijk zo hetzelfde apparaat weer terug.

    Cheers,

    Edo (mikt op een jaar gratis Film1)
     
  4. misschien makkelijker als we de discussies op hetzelfde forum houden,
    beide discussies gaan over hetzelfde
     
  5. Kan iemand van Ziggo dit bevestigen of ontkennen?
     
  6. timmers was een beetje onduidelijk :) Hij bedoelde niet een ander forum, maar een ander sub-forum, nl. dat van de Siemens M750. Zie hier de post van anoniem:

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=135214&postcount=153

    Zou handiger zijn om het (ook) hier te plaatsen, aangezien er juist voor de Cisco geen workaround beschikbaar is.
     
  7. Geef mij maar eredivisie live tot einde van het seizoen ;)
     

  8. Iedereen met zowel een Cisco als een Siemens moeten weer recordings kunnen maken.
     
  9. Nog niet kunnen testen maar dat is positief nieuws! Had me inmiddels al ingesteld op een fix in februari. Verwachtingen scheppen en die overtreffen. Klassieke truc die goed werkt. Ik ben blij.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina