1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mensen, bij tros radar hebben ze graag alle klachten over ziggo
    Misschien een goed idee om met z'n allen meldingen te maken naar tros radar over deze cisco problematiek.

    Als het op TV komt dan is ziggo meestal bereid om er snel wat aan te doen.
    Ik ga het i.i.g. melden bij radar.

    Ik adviseer iedereen om dit ook te doen, want één melding, daar doen ze niet veel mee.
     
  2. Zoals ik al eerder aangaf overweeg ik idd sterk dat te gaan doen. Kennelijk zit Ziggo nu in de modus dat alleen uitslaande PR branden geblust worden ten koste van andere problemen waar ze niet direct negatieve PR mee halen.

    Jammer, vind het absoluut een slechte zaak dat alleen met schreeuwen naar Tros Radar je door Ziggo serieus genomen wordt en dat Tros Radar ten koste gaat van normale probleem oplossingsprocessen, maar if you can't beat them join them... ga dus ook maar naar Radar schreeuwen.
     
  3. heb ze maandag aan de telefoon gehad.
     
  4. ... waarom deze draad niet in het radar forum voortzetten? Da zijn ook Ziggo-medewerkers aktief (hola_01 bv.)... het lijkt alsof de deskundige medewerkers van Ziggo op fora branden blussen; de anderen zitten bij de helpdesk ...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2008
  5. Ik heb een vette email naar radar en voor de zekerheid ook naar kassa gestuurd.
    Hopen dat er wat gebeurd, hangt natuurlijk af van veel reacties over dezelfde klacht, dus mensen mailen maar.
     
  6. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    TrosRadar.nl: Ziggo: Opnameblokkering Siemens en Cisco decoders
     
  7. ik dacht dat ik de eerste was met een melding op het forum. Maar goed. geeft niet.
     
  8. Ik heb ook maar een reactie geplaatst, wordt er moe van dat we niet op een fatsoenlijke wijze op de hoogte worden gehouden! Bovendien wil ik de mogelijkheid krijgen om het apparaat terug te sturen en mijn geld terug te krijgen als het probleem vrijdag nog niet is opgelost :no:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina