1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. geen goed gevoel na zwijgen Kitaro1 en anoniem

    Het uitblijven van een reactie of update van Kitaro1 en anoniem geeft me geen goed gevoel. De cisco is op dit moment bijna niet bruikbaar om zelfs maar televisie mee te kijken, elke keer geen signaal meldingen ed. terwijl alles op 95% kwaliteit in het menu staat.
    Ziggo is een meester in het niet melden van dit soort storingen, ervan uitgaan dat iedereen die een cisco heeft wel op dit forum zit lijkt me een beetje voorbarig.
     
  2. Er valt helaas nog niets te melden. Overigens heeft de storing, die jij meldt, niets met het opnameprobleem te maken.
     
  3. Kun je wel iets roepen over de februari-richtlijn die je helpdesk-collega's momenteel verspreiden?
     
  4. Dat het probleem tot februari zou gaan duren is mij niet bekend en dat één medewerker dat gezegd zou hebben is een kwalijke zaak.
     
  5. Ik zou dit eerst eens proberen:

     
  6. Dat is een (semi-)geruststellende mededeling, dank.
     
  7. Maar wat is nu de verwachting??? En welke mogelijkheid is erom het ding terug te sturen? De huidige situatie is onhoudbaar!
     
  8. Waarom wordt er nou niet meer informatie verstrekt???
     
  9. Zodra er iets bekend is, dan zal ik het posten.
     
  10. Met alle respect Kitaro, het ligt zeker niet aan jou bereidwilligheid, maar het is natuurlijk niet te accepteren dat dit het enige antwoord is na 10 dagen! dat het probleem zich voordoet. Is er behalve de helpdesk en het klachtenformulier (wat in mijn ervaring na 10 weken opgepakt wordt, en dan is het inderdaad februari) een manier hoe mensen met Ziggo in contact kunnen komen? Er moet voor vrijdag een acceptabele oplossing zijn anders wil ik dit ding terug kunnen sturen en verwacht ik ook dat Ziggo direct mijn geld terugstort.

    Nogmaals, niet persoonlijk bedoeld voor jou en andere Ziggo medewerkers die hier op deze site naar eer en geweten onze vragen beantwoorden. Daarvoor veel dank! Dit is de enige manier voor de consumenten om een dialoog met Ziggo te onderhouden. De frustratie richt zich puur en alleen op het probleem dat al 10 dagen duurt en waarvoor Ziggo geen oplossing heeft.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina