1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Eens, het zou prettig zijn als die op korte termijn een reactie kunnen geven. In dit forum of op de Ziggo site.
     
  2. dit forum is voor ons voldoende, maar niet voor de grote massa. ik vind dat ziggo met de billen bloot moet en een officiele reactie moet geven :no:
     
  3. Oh, en ik neem eigenlijk ook aan dat ze ALS die februari datum klopt ze ook tot die tijd stoppen met de Cisco te verkopen.

    Heeft weinig zin om nu een PVR uit te leveren waarvan de PVR niet werkt. Overbelast de helpdesk alleen maar.
     
  4. Ik vermoed dat kopers van de Cisco bijna allemaal wel op dit forum zitten. Hoe zou je anders weten dat hij verkrijgbaar was? Hij staat niet bepaald prominent op de Ziggo site en de helpdesk kent de Cisco amper.
    Hooguit wat mensen die zonder dit forum te kennen hem bij de Mediamarkt hebben gekocht.

    Maar ben het op zich los daarvan wel met je eens.
     
  5. Laten we het eenvoudig houden: als de storing twee weken duurt gaat er een aangetekende brief naar mevrouw Ferment om haar te manen vooruitzichten m.b.t. een oplossing te publiceren evenals een voorstel te doen voor compensatie.
     
  6. Het heeft toch gewerkt....

    Misschien denk ik wel te simpel, maar als iets gewerkt heeft, dan is het toch ook weer werkend te krijgen ?? :roll:
     
  7. Ja vriend, maar als ze een rollback doen beginnen alle duizenden mensen die digitale televisie hebben aangevraagd, maar wier smartcard nog niet verwerkt is weer te janken. Wij zijn met minder, dus wij zijn bokkie.
     
  8. Ik denk ook niet dat de oplossing zo moeilijk is.

    Probleem is denk ik dat de makkelijke oplossing, terugdraaien van het openzetten van het basispakket zonder smart card, door Ziggo als ongewenst wordt beschouwd omdat ze zulke grote achterstanden hebben in het verwerken van smartcard registraties dat daar aanzienlijk meer mensen mee gedupeerd zijn. En dat staat veel meer in de picture bij Radar/Kassa dan ons Cisco probleem.

    En hoezeer ik ook eigenlijk de methoden van Kassa en zeker Radar meestal haat: misschien is het toch handig om ook het Cisco vuurtje richting Kassa/Radar aan te wakkeren. Zodat in ieder geval niet het argument voor Ziggo kan zijn om ons probleem minder belangrijk te vinden dat ons probleem ze minder PR schade opleverd dan het alternatief.
     
  9. Zeker, puur om een drukmiddel te hebben zodat ziggo ons serieus neemt zou dit een goede actie zijn. Mocht ziggo met een verklaring komen kunnen we ons altijd nog terugtrekken, maar als wij niks doen, doet ziggo ook niks :)

    maar goed, daarnaast gaan we er stiekem toch vanuit dat februari klopte en dat hoeft niet zo te izjn natuurlijk
     

  10. Die p850 heb ik er gelukkig gewoon naast staan, ik gebruik ze allebei.
    Dit omdat die cisco nog in een test fase zit eigenlijk, wij zijn allemaal beta testers.
    Ziggo gaat ze ook niet massaal uitzetten, ze zijn ook bijna nergens te koop, alleen bij ziggo dan.
    Dus we zullen met dit soort kinderziektes moeten leven voorlopig.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina