1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. misschien wel, maar ook ik zit met een kleine van 2 die elke dag vraagt sesamstraat kijken? en die bert en ernie wil zien. hoe leg ik dat nou uit? ik had elke werkdag een opname gemaakt zodat ze die kon kijken als we thuis kwamen mara helaas... :)
     
  2. Voor de duidelijkheid ben ik niet boos op de mensen van ziggo die hier op het forum actief zijn. Prima dat ze toch nog iets van informatie geven. Maar voor de mensen die niet op dit forum zitten is het helemaal raden. En dan nog vind ik het bijzonder dat ziggo niet meer over uit laat over het probleem en de oplossing waarmee ze bezig zijn. Ik vraag me toch af of dit probleem wel op te lossen is op korte termijn.

    Ik heb dinsdag mijn cisco gekocht ter vervanging van een wat oudere hdd-recorder en de hd-decoder van samsung. Toch verveelend dat de cisco nu niets meer is dan de samsung hd-decoder.
     
  3. Precies op de eerste dag van de storing?
     
  4. Ja idd. kwam thuis alles aangesloten en het werkt niet echt... dus ff op het forum zoeken... GRRR
     
  5. Hoera dan. Menig ander was linea recta met zijn "kapotte" PVR teruggegaan...
     
  6. Heb hier hetzelfde probleem... de vrouw en kids zijn niet blij...

    Toch maar even voor € 0,10 per minuut met de helpdesk gebeld. Deze vertelde dat het probleem waarschijnlijk pas ergens in februari opgelost zal zijn... hopelijk bedoelde ze wel februari 2009 :roll:.

    Enneh Ziggo/Cisco: wanneer jullie toch twee maanden aan het apparaat gaan sleutelen... graag de reactiesnelheid verhogen en de user interface wat intuitiever maken... als het even kan...:grin:

    Toch maar weer tijdelijk terug naar de analoge opnames dus... helaas...
     
  7. :shock: serieus.... februari :shock: ?????
     
  8. Dan zullen de registraties al wel verwerkt zijn zodat we weer terug kunnen naar de oude situatie, zonder rare tweaks op het netwerk.
     
  9. Maarrrr... dat kan men daar bij ziggo toch niet serieus menen???
    Er komt toch een fix???
     
  10. fucking hell februari als dat zo is overweeg ik serieus om mijn oude samsung p850 er weer aa nte hangen. ik kan echt niet zonder record mode.

    nu kijk ik verplicht elke dag as the world turns, csi, grey's anatomy, house etc weet je hoeveel persoonlijk leed ik daarvan ondervind :rolleyes:

    nu is de helpdesk niet de meest betrouwbare, dus hopen dat zij het (zoals gewoonlijk) mis hebben :oyeah:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina