1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zie ook mijn andere antwoord.

    De kern van de zaak is dat Ziggo een dienst verstrekt die niet aan de verwachtingen voldoet. En we betalen er wel degelijk voor, we zijn immers betalend abonnee en de digitale dienst is inclusief. "Gratis" is marketing.
    De verwachting van opneembaarheid van het verstrekte signaal wordt geschapen door PVR's te verkopen.

    P.S. Shift+/=?
     
  2. Hahaha, je hebt wel gevoel voor humor :pompom::applause::pompom::applause:.

    Mocht je het niet weten, de Cisco is een PVR. Dit betekent dat je naast TV kijken ook TV kunt opnemen. Daarom betaal je ook geen EUR 39 maar EUR 439. En dan krijg je er geen opname garantie bij? Sorry hoor, maar ervan uitgaande dat je een serieus verhaal hierboven hebt opgeschreven ben ik je echt even kwijt. Opname garantie? Hahahahaha, het moet niet gekker worden. Ik heb ook geen garantie gekregen dat ik mijn opname kan afspelen, de zogenaamde "Afspelen van een opname garantie". Dus als dat niet meer werkt moet ik ook niet zeuren, had ik maar beter moeten lezen dan had ik gezien dat ik ook die garantie niet heb? :giveup::giveup::giveup:
     
  3. :?: .
     
  4. :thankyou:
    Ik snap wel wat jij en de anderen bedoelen. Maar denk er even zo over na. De cisco is een HD decoder/PVR. Je hebt betaald voor de combinatie van deze 2 . Hoe lang moet de pvr-functie het doen om het betaalde bedrag te rechtvaardigen? 1 jaar, 2 jaar, 3 jaar? Zeg 3 jaar. Nu heb je 9 dagen geen opnames kunnen maken door een software instelling op het netwerk. Heel vervelend, maar de functionaliteit van de pvr an-sich wordt daardoor niet minder. Dus als je nog 3 jaar kunt opnemen, dan is de pvr toch zijn geld waard geweest.
    Met opnamegarantie bedoelde ik niet dat het apparaat moet kunnen opnemen. Dat moet de cisco uiteraard kunnen doen. Ik bedoelde ermee dat Ziggo jouw nooit de garantie heeft gegeven dat je op elk moment van de dag iets kunt opnemen. Als sbs6 een storing heeft, dan kan Ziggo daar toch ook niets aan doen. Je kunt dan sbs6 niet opnemen. Is de cisco dan opeens een slecht apparaat? Nee toch.
    Maar genoeg gefilosofeerd.

    Nogmaals, ik snap de frustratie.
    Ik weet dat ik makkelijk praat, omdat ik geen probleem heb, aangezien ik alleen film1HD opneem.
    Ik vroeg me alleen af hoe Ziggo het nadeel om moet zetten in geld.
     
  5. even voor de duidelijkheid, volgens mij heeft ziggo zelf die codering op de zenders gezet en niemand anders. waarom mogen zij dan niet verantwoordelijk worden gehouden voor het feit dat hun wijziging mijn apparaat minder functioneel maakt? ze kunnen genoeg dingen doen, en de voornaamste, namelijk; rollback en uit den treure testen tot het wel werkt zodat wij in ieder geval door kunnen gaan doen ze gewoon niet.

    De kapper schiet uit met zijn tondeuse maar ik heb zeker ook nooit de garantie gekregen dat hij mijn haar niet zou verpesten... reken mara dt ik wegloop naar de concurrent en niet betaal. hij maakt een fout en ik moet geduldig blijven... :rolleyes:
     
  6. Okeej het duurt lang, maar er zijn een aantal mensen op dit forum aktief die ondertussen echt wel wat voor "ons" gedaan hebben!!!! Hier en daar (tis ff zoeken) wordt wel degelijk een update gepaatst. Zelfs als die update inhoudt dat er nog geen oplossing is, het is wel een update. Dus hier worden "we" echt wel op de hoogte gehouden...
     
  7. Ik ga ten dele met je mee: kwantificeren is inderdaad zinloos. Maar dat betekent niet dat dit er allemaal amper toe doet. Ik ben nog steeds blij met mijn PVR, daar zijn we het ook over eens. Maar de dienst voldoet niet aan de verwachting en dat is schade.

    Ze kunnen dan ook maar beter zelf een zinnige suggestie hieromtrent doen, voordat ze bij Antoinette Hertsenberg in het beklaagdenbankje zitten.
     
  8. we moeten blij zijn met kitaro, anoniem en de rest, maar zij zijn natuurlijk niet de officiele bron die het zouden moeten melden. zonder hun wisten we helemaal niks. wat denk je van die mensen die wel een decoder hebben maar hier niet komen? die weten niks!!!

    Ik begin het wel vervelend te vinden, geen opnames, updates van de decoder duren heel lang, en als er 1 komt zitten er een paar kleine fixjes in...

    ik weet niet of ik nog zo blij ben dat ik ooit voor deze decoder heb gekozen :?
     
  9. Uiteraard is Ziggo verantwoordelijk voor het feit dat opnemen van de vrije zenders nu niet lukt. Ziggo moet er ook voor zorgen dat dat weer gaat werken.

    In dit voorbeeld kun je heel duidelijk te gelde maken wat je nadeel is.
     
  10. Een rollback heeft, zoals besproken, weer heel andere onwenselijke consequenties. Maar buiten dat heb je gewoon volledig gelijk. Alleen ben ik effe blij dat ik niet op de betreffende afdeling bij Ziggo werk...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina