1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou zeg, ik wist niet dat je kwaad werd. Laat ik het maar op houden dat je zo gefrustreerd bent dat het allemaal niet werkt dat je onredelijk wordt :rolleyes:

    Er wordt zoveel doorelkaar heen in verschillende topics gepost dat ik het op een gegeven moment ook niet weet te vinden...
    Mijn nederige excuses... :wink:
     
  2. ..omdat ik TheGrouch heet, dus dat gedrag hoort bij mijn naam :mrgreen:

    Ik neem bijna alleen van Film1HD op en dat werkt gewoon

    Daarom wijs ik je even de weg :oyeah:
     
  3. Timeshiften

    Vanmorgen getest, timeshifting, of althans ik kan het beeld weer op pauze zetten, ik neem aan dat dit dezelfde optie is als timeshifting. Wat programma's geprogrameerd vanmorgen ik ben benieuwd als ik vanmiddag thuis kom
     
  4. Op welke zender was dat?
     
  5. Timeshift en opnemen op de zenders van het digitale standaardpakket is nog niet mogelijk. Er wordt nog gewerkt aan een oplossing.
     
  6. Timeshifting

    Sport 1 geloof ik. :?
     
  7. :sleep: Met de betaalde zenders was geen probleem, dus sport1, film1 etc kan (en kon) gewoon opgenomen en ge-time-shift worden.
     
  8. :sleep::sleep::sleep: Dag 9 alweer...

    Enig idee wanneer het probleem verholpen zal zijn?
     
  9. ...

    Mijn dochterje van twee wordt boos als ze nog een keer sesamstraat met Sinterklaas moet kijken. Die is al lang weer weg....

    ....
     
  10. Het is nog niet bekend wanneer het probleem is opgelost.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina