1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is er al meer duidelijkheid over dit probleem?
     
  2. De gratis zenders van het standaardpakket digitaal zijn tijdelijk vrijgezet. Op die zenders werkt de timeshift niet meer. Tevens is er een probleem met het gewoon opnemen van deze zenders. Ik heb dit aangemeld als storing.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2008
  3. Wat houdt dat in: tijdelijk vrijgezet?????
     
  4. Dat iedereen in het Ziggogebied met een decoder en een smartcard het standaardpakket kan ontvangen zonder bij ons geregistreerd te staan.
     
  5. Hoe snel is zo een storing normaal verholpen, want het is niet zo handig dat de geregistreerde gebruikers nu (ernstig) nadeel ondervinden van het feit dat ongeregistreerde gebruikers zenders moeten kunnen ontvangen. Draai die mogelijkheid anders terug.
     
  6. Ah, helemaal duidelijk. Dank je wel...

    Maar moet ik nu de conclusie trekken dat door het vrijzetten die storing is opgetreden of juist dat het is vrijgezet om de storing op te lossen..

    Sorry hoor voor al die vragen, maar wil graag weten waar ik aan toe ben :wink:
     
  7. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Ik weet niet hoelang dit gaat duren. Het probleem is ontstaan sinds het vrijzetten van de zenders van het standaardpakket.
     
  8. Ter verduidelijking: het gaat om gebruikers die wij nog niet in ons systeem kunnen invoeren maar die zich wel hebben aangemeld.
     
  9. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Zou het niet handig zijn om de gedane wijzigingen dan maar zolang terug te draaien?
    Tenminste als dit netjes gedocumenteerd is allemaal.
    Het lijkt er nu op dat men bij Ziggo niet meer weet wat men heeft veranderd...:shock:
     
  10. En per wanneer kan ik dit op de ziggosite zien als groepdstoring zodat ik weer een beetje het gevoel krijg dat Ziggo mij wel serieus neemt?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina