1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Honderden? Lijkt me ietwat overdreven. M.i. heb je per PVR slechts een beperkt aantal mogelijkheden:

    - niet geregistreerde smartcard die na twee weken op zwart gaat
    - geregistreerde smartcard met alleen basispakket
    - geregistreerde smartcard met basis- en een extra pakket

    Als je dan nog meerekent dat een smartcard al dan niet aan een specifieke PVR is gekoppeld komen er per PVR twee mogelijkheden bij, maakt totaal vijf.

    Als je nu per PVR test of je zowel een basis- als een extra zender kunt opnemen betekent dit dus tien tests per PVR.

    Als Ziggo dus vijf gecertificeerde PVR's heeft betekent dit een totaal van vijftig tests en dat lijkt me goed te doen. Je kunt natuurlijk nog veel meer mogelijke situaties bedenken, maar met deze tests kun je toch wel het overgrote deel van de mogelijkheden afdekken denk ik.

    Daarnaast wil ik nogmaals aangeven dat ik het onbegrijpelijk vind dat de wijziging van vorige week niet wordt teruggedraaid. Dan zouden we tenminste weer gewoon een werkende situatie hebben voor de PVR-bezitters.

    Maar Ziggo wil natuurlijk geen modderfiguur slaan t.o.v. de vele nieuwe klanten van wie ze de smartcard-registratie niet op tijd kunnen verwerken. Dus laten ze de bestaande trouwe klanten maar vallen als een baksteen...
     
  2. Vergeet niet dat veel mensen bij wie dit fout gaat omdat de registratie kaarten niet tijdig verwerkt kunnen worden ook trouwe klanten zijn.

    In de huidige situatie de bezitters van de 2 PVR types waarmee dit probleem optreed, bij het terugdraaien de nieuwe en bestaande klanten waarvan de registratie kaart nog geregistreerd moet worden. Kiezen tussen 2 slechten lijkt mij dit.
     
  3. Er zijn vele banken, maar er is slechts een Ziggo ...
     
  4. Kan niet anders dan dat dat mijnpostbank.nl is :oyeah:
     
  5. DRM ellende

    Dit geeft (al)weer treffend aan dat DRM maatregelen de verkeerden treffen... Al die beveiliging en coderings ellende zorgt er alleen maar voor dat de legale gebruikers in de problemen komen en de illegale gebruikers er uiteindelijk toch wel doorkomen. Vergelijk het met een DVD: je koopt netjes een DVD in de winkel en wat krijg je (gedwongen want je kunt het niet skippen) voor je neus: je mag niet kopieren... Ik heb toch netjes de DVD gekocht, wat moet die onzin dan op de DVD ??? Op de illegale kopien staan die filmpjes er echt niet meer bij op hoor..
    Ik heb netjes een Siemens decoder gekocht, netjes een smartcard gekocht, betaal netjes elke maand mijn abonnement en als dank gaan ze dan liggen klootviolen met je decoder van buitenaf.

    Dank je wel Ziggo..:applause:
     
  6. We spreken elkaar niet tegen, de informatie van vrijdag was dat we vandaag een fix konden verwachten. Helaas is vandaag gebleken dat dit niet haalbaar was. Zodra er meer duidelijkheid is wanneer de fix wel beschikbaar komt zal ik het melden.
     
  7. ik word er niet vrolijk van, maar in ieder geval bedankt voor de informatie, you are just the messenger :)
     
  8. Ik had ook liever een positiever bericht achter gelaten.
     
  9. En die fix die eraan zit te komen, geldt die voor alleen cisco of ook voor de siemens????
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina