1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tja we kunnen klagen en zeuren, maar er wordt aan gewerkt. En aangezien wij toch niet kunnen zien wat er gebeurt kunnen we ook niet beoordelen of het snel genoeg gaat. Ik neem aan dat de juiste mensen doen wat ze moeten doen en vertrouw er op dat we snel weer kunnen opnemen.
     
  2. Of er aan gewerkt wordt kunnen wij niet beoordelen. We kunnen alleen constateren dat de storing op 4 december van de site is afgehaald en op 5 december er weer opgezet is nadat hier op dit forum over geklaagd is. Het simpelweg vermelden van de storing op een site en verder geen informatie verstrekken (op welke site dan ook) geeft niet het vertrouwen dat er serieus aan gewerkt wordt.

    De storing is opgetreden door een wijizging die blijkbaar niet getest hoefde te worden, de fix moet welk getest worden.. Ik ga ervan uit dat dit betekent dat er in het vervolg geen enkele wijziging meer ongetest wordt doorgevoerd, iets wat tot vorige week blijkbaar wel gewoon mogelijk was.

    On topic: Wanneer verwacht men dat de fix getest zal zijn?
     
  3. Boodschap aan Ziggo Klantenservice

    Je moest eens weten hoeveel tijd en kosten ik in november al gemaakt heb via 0900-1884. Bovendien heb ik daarmee meer dan een 20-tal verschillende kontaktpersonen genoteerd. Maar de vorige krijg je dus never nooit meer aan de lijn!
    Ook heb ik meerdere brieven gestuurd naar Ziggo Utrecht, maar nooit een reactie terug ontvangen! :evil:
     
  4. Dit is inderdaad schandalig, een fix moet altijd worden getest. Het is duidelijk dat Ziggo er zwaar naast zat op de impact van deze fix. Als dit bij een bank gebeurde was het al 3x breed uitgemeten in de krant gekomen, misschien had dat ook bij Ziggo moeten gebeuren dan was er zeker haast bij...
     
  5. Waarom ga je er van uit dat de eerste wijziging niet getest is? Met testen kan je niet aantonen dat software foutvrij is. Je kan altijd aspecten missen in je tests.

    Enige wat je met testen eventueel kan aantonen is dat er nog fouten in zitten. Helaas is bewijzen dat software foutvrij is niet mogelijk (tenminste voor niet triviale software).
     
  6. Dat je niet kunt bewijzen dat de software foutvrij is klopt als een bus, maar een aspect als de opnamefunctionaliteit van de PVR's testen lijkt mij toch wel handig in de toekomst.
     
  7. Een wijziging heeft altijd een bepaalde impact. Verander je op punt A iets, dan kan er op punt B iets omvallen. Daarvoor zijn regressie testen in het leven geroepen; Werken de bestaande functionaliteiten nog?
     
  8. Heb nu sinds een tijd een zwart scherm als ik in het menu wil en de opgenomen programma's van eerder wil bekijken>
    Heeft dit te maken met de oplossing?

    Marco:confused:
     

  9. Oplossing?
    Ik heb nog niet gelezen van kitaro1 dat er een oplossing is. Heb ik wat gemist.
     
  10. Er zou vandaag gewerkt worden aan de oplossing van dit probleem!
    Alleen heb ik nu een probleem er bij en dat is zwarte schermen bij oproepen van het menu en de opname-index!

    Marco
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina