1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bedankt, Bij Tuner 1 en 2 Staan signaal op 100% en bij Tuner 1 staat kwaliteit op 24% en bij Tuner 2 staat kwaliteit op 100%.

    Ik heb het alweer opgelost: Cisco uit, kaart eruit, kaar erin, Cisco aan. Ik kan weer TV kijken, maar nog steeds niet opnemen! en ook geen time shift

    ( Bij klantenservice mailen, dat het probleem is opgelost. Citaat:
    Als het goed is, is het probleem nu opgelost. U kunt een reset proberen. Doet de decoder het hierna nog niet, dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze Technische Helpdesk. )
    [​IMG]
     
  2. Geen idee waar dat vandaan komt. Het probleem is nog niet opgelost. Ik zal intern checken hoe dit zit.
     
  3. De melding is inmiddels ook verdwenen van de storingspagina op de site van Ziggo :?
     
  4. Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de personen die daar over gaan met het verzoek de storing weer op de site te zetten.
     
  5. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Vergeet dan ook de Siemens PVR gedupeerden niet he...
     
  6. Deze worden niet vergeten.
     
  7. We zullen maandag een fix ontvangen voor het centrale CA systeem, die het probleem zou moeten verhelpen. Deze fix zal echter eerst getest worden in de test omgeving. Als blijkt dat deze fix het probleem oplost, zal deze in de operationele systemen worden doorgevoerd. Met deze fix moet het probleem op de Cisco VOD ontvanger en de Siemens PVR opgelost worden.
     
  8. ik ben even aan het teruglezen maar ik lees zoveel reacties...

    ook bij mij werkt opnemen niet, vrouw boos en ik probeer haar kalm te maken :p maar goed, welke van de twee dingen moet ik nou doen;

    • smartcard nr doorgeven aan kitaro?
    • wachten op de fix?
    Alvast bedankt ;)
     
  9. Ik zou gaan voor optie #2: 'wachten op de fix'. Voor de Siemens werkt het doorgeven van het sc-nr aan Kitaro. Voor de Cisco is er nu nog geen fix, wellicht maandag (fingers crossed).

    Gert.
     
  10. OK, goed te horen dat er een fix aankomt. Minder dat het pas na het weekend is, maar gelukkig zijn alle programma's die we in het weekend opnamen toch inmiddels afgelopen... (hoop echt dat er nog weer Expeditie Robinson terugkomt zonder Ernst Paul, maar dat is off topic)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina