1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet kunnen opnemen op de Cisco 8455DVB

    Ik dacht dat mn decoder al weer was overleden, nadat ik al eerder een geintje had meegemaakt met de Samsung HD ontvanger. Echter kwam ik vandaag deze topic tegen. Echter is mijn vraag is het probleem al opgelost en zo ja hoe krijg ik mijn apparaat weer aan de praat. Ik heb vanmorgen van ellende de stekker er maar uit getrokken, nadat de decoder bleef hangen met opnemen. Echter als ik nu de decoder aan zet krijgt ik een zwart beeld en verder gebeurd er niets, moet eerlijk toegeven dat ik vanmorgen weinig tijd had omdat ik snel de deur uit moest om naar mn werk te gaan. Weet iemand de status van dit probleem ?
     
  2. Mijn ervaring is dat als je de stekker eruit haalt het wel eens enkele minuten kan duren voordat je tv hebt (> 5 minuten). Als je dus nu zwart beeld krijgt wil dat niet zeggen dat hij stuk is, je moet even proberen om wat langer te wachten.
     
  3. Vraag aan Ziggo: Klopt bovenstaande? Is het probleem opgelost wanneer je een "harde reboot" uitvoert?
     
  4. Ik heb het net getest maar een harde reset lost het probleem niet op.
     
  5. Dan ben ik wel erg nieuwsgierig hoe Densing dan WEL kan opnemen.
     
  6. sorry maar nu even goed gekeken.

    had vanmorgen kassa opgenomen, maar het was kassa op zender 321 en die zit niet in het basispakket. Dacht dat ik de " gewone" kassa had...
     
  7. Kitaro, is er al licht aan het eind van de tunnel?

    Hoe lang zijn we nog van een oplossing verwijderd?

    Wat voor soort oplossing wordt het? Nieuwe firmware? Smartcard-registratie?
     
  8. Nog niet bekend. Zodra ik meer weet, zal ik het posten.
     
  9. Time shift werkt niet....

    1) Na een paar dagen klooien was ik het ook zat dat de Time shift niet werkte. Vanochtend maar even de helpdesk gebeld.
    De medewerker suggereerde dat het apparaat kapot was en dat ik maar terug moest naar de winkel...
    Of om vanmiddag maar weer terug te bellen als de "Gespecialiseerde" cisco medewerkers aanwezig waren. Gelukkig ben ik gaan zoeken en kwam dit forum tegen.

    Klacht: Opmerkelijk vind ik dat de helpdesk zelf niet door heeft dat er een storing is.... terwijl het kennelijk al 5 dagen hommeles is

    2) Bij de siemens krijg je kennelijk een melding dat Time Shift niet toegestaan is, terwijl bij de cisco helemaal niets gebeurt, geen enkele vorm van een melding.

    Tip: Het zou fijn zijn dat ook de cisco een melding net als de siemens geeft, dan weet je al meer dan dat er helemaal niets gebeurt.
     
  10. Maar wat betekent dan de einddatum bij de melding van de storing op Ziggo.nl? Dit suggereert namelijk dat het probleem is opgelost, bovendien is het item licht grijs net als andere afgehandelde storingen. Is dit om niet te laten zien dat een storing al zo lang duurt? Nog afgezien van het feit dat het al vanaf 1 december is!

    Groepsstoring
    van dinsdag 2 december 15.49 uur tot donderdag 4 december 15.09 uur
    Op dit moment is er een Digitale Televisie storing in uw regio. Cisco digitale ontvangers hebben problemen met het opnemen van programma's. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina