1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nu deze in velsen ook gekocht kan worden, is de update dan ook in velsen te laden?
     
  2. Vraag me af of het juridisch wel mag, de mogelijkheid om klanten verbieden iets op te nemen , en wel om de volgende redenen:

    - wij betalen een maandelijks een bedrag voor de doorgifte door Ziggo
    - de publieke zenders worden betaald uit publieke middelen
    - wij zijn eigenaar van de cisko, zonder beperkende voorwaarden
     
  3. ja, en opnemen kan toch al sinds de videorecorder dus wat zou nu dan de beperking zijn?

    Marco:confused:
     
  4. Tja, wat zal ik hier op zeggen...... Laten we het er maar op houden dat deze topic op zijn minst een zeer geschikt medium is om een aantal gebruikers op de hoogte te houden..
     
  5. geen forum vervuiling aub

    Plaats dit :censored: in de draad over de Siemens Gigaset M750 C IR: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14142.

    Nu wordt mogelijk de indruk gewekt dat het voor de cisco ook al verholpen is
     
  6. En welk deel van de gebruikers die hier last van ondervinden bereik je daar mee? Enkel het deel wat zich hier op het forum begeeft, en ik weet bijna wel zeker dat nog geen 50% (vermoed zelfs dat de 30% nog niet gehaald word) van de PVR bezitters die dit probleem ervaren zich hier op het forum begeeft.

    Hoe had je het in gedachten om de resterende gebruikers (overgrote deel) op de hoogte te gaan stellen behalve dat de storing op www.ziggo.nl vermeld staat?

    Ik denk dat dit heel erg lastig gaat worden omdat ik zo het idee heb dat aangezien de gebruikers van een PVR als "gewone" gebruiker geregistreerd staan en dus niet uit het volledige klantenbestand gefilterd kunnen worden.

    Overigens een heel goed idee om elke gebruiker die hier last van ondervind persoonlijk te gaan informeren, het idee is makkelijke en goed, de uitvoering ervan kon weleens flink lastig zo niet onmogelijk gaan worden zonder het gehele klantenbestand hier een mail over te sturen, die hier vervolgens niet op zitten te wachten.
     
  7. Bij deze gedaan.
     
  8. Dank :thankyou:


    (het :censored: was niet voor jou trouwens, maar voor de originele en evt daarna komende posters)
     
  9. Dus het is alles of niets? De melding op de site is pas gedaan nadat het hier gemeld is, bellen naar de helpdesk leverde namelijk de reactie op dat het een probleem was dat aan de individuele PVR lag en niet een probleem dat bij Ziggo lag. Bovendien geeft de melding op de site geen voortgangsinfo. Als laatste lijkt het mij ook dat een bedrijf nadenkt hoe zij met storingen omgaan en klanten informeren en dat het niet het probleem van de klant moet zijn. "Wij kunnen niet iedereen bereiken dus doen we maar niets op het gebied van communicatie" lijkt mij persoonlijk niet een hele goede keuze.

    On topic: Als ik nu bij de storing kijk zie ik:

    Groepsstoring
    van dinsdag 2 december 15.49 uur tot donderdag 4 december 15.09 uur
    Op dit moment is er een Digitale Televisie storing in uw regio. Cisco digitale ontvangers hebben problemen met het opnemen van programma's. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

    Dit zou je kunnen interpreteren als zijnde dat het probleem is opgelost op 4 december om 15:09. Ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat dit niet zo is. Kan iemand aangeven wat dit betekent?
     
  10. ik heb net de stekker 15 seconden uit het stopcontact gedaan en het opnemen werkt weer evenals timeshift. ik heb dus een cisco...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina