1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Twee klantnummers

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vand601, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo

    Ik blijk twee klantnummers bij Ziggo te hebben.
    Een klantnummer waar Z3 Internet en Z1 telefonie op staat
    En een klantnummer waar kabel-tv / Digitaal Totaal op staat.
    Nu ben ik overgestapt naar Alles-in-1 Extra.
    Dit is op het eerste klantnummer gezet.

    Het probleem is nu dat ik digitaal Totaal ga kwijtraken en opnieuw aansluitkosten moet betalen.:confused:
    Dit alles omdat ik op het klantnummer geen Kabel-tv / Digitale Tv had. Ik heb gebelt met de helpdesk en het probleem uitgelegd.
    Deze vertelde mij dat ik nu twee keer abonnementsgeld ga betalen.:?
    De klantnummers kunnen niet samengevoegd worden, volgens de helpdesk.
    Ik moet nu dus twee keer betalen voor 1 Decoder.:x
    "Dit ga zo niet goed komen. Maar ik kan u niet helpen", zei men.:shock:
    Ik heb nu al ongeveer alle afdelingen gehad maar kon geen steek verder :giveup:
    Hoe kan ik dit laten oplossen zonder verstoken te raken van mijn tv-signaal?
     
  2. Dit hadden wij ook. 2 klantnummers (1 voor internet en 1 voor TV) zijn samengevoegd tot 1. Dus wat men zegt is de grootste onzin, ze hebben het voor ons gedaan ;)
     
  3. Dit verhaal komt op verschillende plaatsen voor op dit forum. Ik had/heb dit probleem ook. Ik had 2 klantnummers, 1 met analoge RTV, de andere met alles-in-1 plus ( omgezet van losse pakketten ). Dus ook 2x keer betalen. Ze hebben nu analoge RTV opgezegd....... niet samengevoegd.

    En voor de onterechte nieuwe aansluitkosten hebben ze een creditnota gemaakt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina