1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

PVR (Siemens): E101-29 Timeshift of Opname weer niet toegestaan!!

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Doman, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Interessant. Ik heb hier even een steekproef gedaan met zenders uit het pluspakket en basispakket en inderdaad: alleen de zenders in het basispakket geven hier E101-29, de zenders in het pluspakket kan ik wel opnemen.
     
  2. Ow maar dat is wel prettig om te weten dat er dus wel naar gekeken wordt. Ik had niet helemaal door dat member TVDigitaal bij de knoppen kon komen :oops:....

    Wat ik dan wel weer raar vindt is dat dit bij ziggo dan niet als een groepsstoring vermeldt wordt op de site en je niet serieus genomen wordt aan de telefoon.
    Terwijl men het hier dus wel serieus neemt.

    Enfin ik wacht af en moet mijn zoontje het zonder de opname's van het sinterklaasjournaal doen (en ik zonder oprah:-P)
     
  3. Dat is bij mij ook zo het geval
     
  4. Bij mij kan het gefixed worden door de cccam-configuratie aan te passen. Dit houdt, volgens mij, wel in dat de kabelboer iets gewijzigd moet hebben aan e.e.a.

    Gert.
     
  5. Tja, zo flexibel is mijn Siemensje niet :sad:. Blijft de vraag waarom er veranderingen het netwerk op geslingerd worden die, schijnbaar, van te voren niet getest zijn op de verschillende ondersteunde decoders.
     
  6. Oplossing!

    De oplossing aangedragen door Kitaro1 werkt hier. E101-29 meldingen zijn verdwenen. (Hopelijk wordt de telefonische helpdesk ook geïnstrueerd deze oplossing toe te passen bij mensen die bellen.)
     
  7. Ik hoop dat ik bij thuiskomst ook dat verheugelijke nieuws kan brengen :-)

    Wat ik mij dan ook meteen heel simpel afvraag, zet men dit ook op de website van ziggo???? Want als mensen met een siemens daar kijken zien ze dat het probleem bekend is en dat er aan gewerkt wordt. Die mensen gaan denk ik niet bellen met de helpdesk en zullen deze oplossing dan ook niet aangedragen krijgen...

    Of zijn wij hier op dit forum toevallig alle siemens bezitters die er bestaan?????
     
  8. het werkt weer !

    :pompom:Ook hier werkt alles weer dankzij kitaro1, bij ons was het iets ingewikkelder, omdat we er ook film1 bij hebben.
    Daar waren al eerder problemen met opnames mee (oktober 2008) en dat beet mekaar blijkbaar.
    Maar goed alle drie de boxen doen het weer (2 met en 1 zonder film1)
    Suc6 iedereen, geef je smartkaart nummers door aan kitaro1 en het komt goed (vooralsnog alleen voor de siemens gebruikers) :applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina