1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

PVR (Siemens): E101-29 Timeshift of Opname weer niet toegestaan!!

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Doman, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Sinds vanavond merk ik dat de timeshift/opname-functie bij mijn Siemens M750 PVR weer eens is geblokkeerd door Ziggo. :evil: :x

    Het probleem blijkt zich bij diverse/veel zenders voor te doen.
    Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat dit zich voordoet.
    Ik vraag mij dus af of het weer onkunde is of gewoon pesterij van de (Siemens) PVR bezitters?

    Ziggo 1-12-2008
    [​IMG]

    Ziggo 1-12-2008
    [​IMG]

    Ziggo 1-12-2008
    [​IMG]

    Ziggo 1-12-2008
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2008
  2. Het is natuurlijk heel vervelend, maar pesterijen, daar geloof ik niets van. Er zal waarschijnlijk ergens iets fout gaan waardoor het niet werkt.


    Maar waarom een nieuw draadje openen als er nog een met hetzelfde onderwerp is waar ook nog recent (vandaag) nog door jezelf in is gepost? Misschien handiger om in dit topic verder te gaan?
     
  3. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Zal best, maar omdat dit probleem regelmatig weer terugkeert geeft dat wel te denken he.

    Over dit irritante en verontrustende probleem kunnen niet genoeg draadjes zijn....
     
  4. Kom op, geloof je nu zelf dat dit pesterijen zijn? Dat daar een medewerker zit die denkt, kom laat ik alle Siemens PVR bezitters eens gaan pesten omdat hij/zij even niets beters te doen heeft..?
     
  5. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Nee natuurlijk niet......

    Alleen blijft het gewoon uitermate hinderlijk dat we steeds weer met dit probleem te maken krijgen.
     
  6. Pesterijen zijn het zeker niet!
    Vervelend is het zeker wel:cry:

    De vorige keer met Film1 Action konden we echt een oorzaak aanwijzen. Op dit moment kan ik helaas niet controlleren wat de oorzaak is maar ben zelf ook erg benieuwd. Zoals in het andere topic aangegeven we gaan dit ook uitzoeken.

    Hebben andere PVR gebruikers (samsung, Humax) hier ook last van nu?
    En in welke regio, voorheen @Home, Casema of Multikabel?
    Doet het probleem zich voor op alle zenders? Welke pakketten?

    Graag alle info hier plaatsen, helpt ons bij het uitzoeken.
     
  7. Ik ben nu zo'n 1,5 jaar in het bezit van de Siemens Gigaset en dit is de eerste X dat ik deze storing meemaak. Ik ervaar precies hetzelfde als bovenstaande reacties.
    Wat mij is opgevallen is dat de zenders die in het standaard pakket de code E101-29 krijgen, en mijn zenders die in mijn extra (betaal) pakket zitten niet. Die werken prima.

    Net een uur aan de telefoon gehangen met ziggo (en zelfs mijn apparaat weer naar fabrieksinstellingen gezet, en dus alles weer opnieuw moeten instellen, heeft niet gewerkt) en ik wordt afgescheept naar de verkoper en of siemens :shock: . Terwijl het zo klaar als een klontje is dat het aan de provider ligt en niet aan mijn PVR. Er werd ook nog gezegd dat het apparaat niet meer ondersteund wordt door ziggo en omdat wij de siemens ooit ook niet via de ziggosite hadden aangeschaften konden ze mij niet verder helpen (ik heb mijn pc ook niet via ziggo gekocht, dus ik hoop niet op een internetstoring want dan kunnen ze mij ook niet helpen :wink:)
    Kwam er op neer dat ik maar een nieuw apparaat moest kopen (wat ik dus NIET ga doen, want mijn siemens is niet kapot) Behoorlijk frustrerend moet ik zeggen want wat moet ik nou????

    Gr. Frank@
     
  8. Hier met een Cisco PVR ook dezelfde ellende. Heb het ding al helemaal geformatteerd, maar zie nu dat het aan iets anders ligt.

    Kan in elk geval niet opnemen van de NL zenders.
     
  9. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Dit onzinverhaal wordt de laatse tijd wel vaker door de helpdesk verteld blijkt.
    Mijn Siemens werkt hier normaal geproken ook probleemloos.
     
  10. Heb ook met de Ziggo helpdesk gebeld. Konden geen ondersteuning bieden. Wel even doorgepraat, maar er kwam weinig zinnigs uit (downloaden nieuwe firmware bij Siemens :roll:). Btw hier loop ook een andere thread voor "Geen Opname"...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina