1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internetsnelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Pabloberg, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. vanaf 26 januari heb ik dit probleem al

    2 weken geleden iemand gebeld van ziggo ook de modem gereset en de computer uit gezet alles weer aangedaan maar heeft niet geholpen
    toen heeft die man gezet ik ga er zelf achter aan u hoort nog van mij

    Nog niks gehoort

    jij moet geld terug vragen van ziggo
    heb ik ook gedaan had het liever niet gedaan maar ja je moet toch wat

    groet gerard
     
  2. http://www.speedtest.net/result/441546363.png

    Last Result:
    Download Speed: 5235 kbps (654.4 KB/sec transfer rate)
    Upload Speed: 2771 kbps (346.4 KB/sec transfer rate)
    dinsdag 31 maart 2009 18:46:41

    alles in 1 extra abbo van ziggo :evil::evil::evil:
    dit is toch om te janken?

    :cry::cry::cry::cry:

    http://www.speedtest.net/result/441594266.png

    dit is de test nadat ik een reset gedaan heb zoals eerder in deze tread beschreven is
    kan niet zeggen dat het verbeterd is
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2009
  3. Als het op dit tijdstip zo slecht is, lijkt er geen sprake van een capaciteitsprobleem. Wat heb je allemaal al zelf onderzocht?
     
  4. Wat is je woonplaats ? (zet even in je profiel, da's handig om te zien of je in een gebied zit waar meer mensen problemen hebben)
     
  5. wat heb ik zelf al gedaan
    kan niet veel doen in dit geval
    ziggo gebelt , en met een comp regstreeks op het modem speedtest gedaan
    modem reset en herhaald (stroom eraf)
    modem reset (stroom eraf en de coax eruit gehaald) en weer herhaald
    toen werd het zelfs nog slechter als het was
    ziggo zou er een melding van maken en deze week zou ik meer te horen krijgen
    toch nog een poging gedaan met modem reset
    deze keer met 10 seconden het reset knopje indrukken
    duurde inderdaad veel langer voor het modem weer online was
    nadat alles weer online was de speedtest weer gedaan
    met het zelfde resultaat
    of ik nu via mijn sweex router (bekabeld) of rechtreeks via het modem de speedtest doe maakt geen verschil
    speedtest gedaan met 2 comps en 1 laptop
    allen geven dezelfde snelheid aan helaas

    werd me ook om woonplaats gevraagd
    dat is Enkhuizen

    groet
    Lone Wolf
     
  6. Vanaf vandaag zou je snelheid weer beter moeten zijn in Enkhuizen, merk je verschil ?
     
  7. Ben benieuwd wanneer het in de regio heerhugowaard/langedijk/alkmaar weer een beetje volgens het boekje gaat qua snelheid.

    Het is gelukkig al een stuk beter dan een paar weken terug. Zit nu gemiddeld rond de 13 Mb/s Nog niet de 20, maar al wel een stuk in de goede richting.
     

  8. jij hebt echt gevoel voor humor
    :thankyou:
     
  9. Hoezo ?
    Wat ik schreef was dat de problemen nu voorbij zouden moeten zijn, is dat niet zo dan graag een melding hiervan.

    Alleen zo'n opmerking heeft niemand wat aan.....

    Ik haal in elk geval gewoon 20Mbit down en 3 Mbit up nu
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina