1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internetsnelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Pabloberg, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Niemand?
     
  2. Klein gaatje achter op je modem als je een motorola hebt zit bij mij onder de usb aansluiting.
    Is reset knop je kan ook inloggen op je modem en de fabrieks instellingen terug zetten.
     
  3. zal het ook eens proberen ging een week goed bijna en sinds donderdag klapte me verbinding in en nu ik dit lees is het wel handig zo truuckje
     
  4. ik heb het idee dat de snelheid op dit moment minder is dan het zou moeten zijn, ik heb net even een test gedaan.....

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Hallo Allemaal

    ik zit hier al vanaf 26 januari met een download snelheid probleem
    ik moet 3 mb hebben en heb amper 2 mb
    ziggo tig malen gebeld maar telkens krijg ik te horen we zijn ermee bezig
    2 week geleden heb ik een man van ziggo aan de lijn gehad en vroeg mij hoe het ervoor stond
    wij hebben alles getest en het was nog niet veranderd
    toen heeft die man gezegt dan ga ik mij er zelf wel mee bemoeien u wordt terug gebeld
    nu 2 weken later geen telefoon gehad van ziggo
    dus dit gaat nog wel even duren ben ik bang

    Heb inmiddels geld terug gevraagt
    had het liever niet gedaan maar goed
    moet zeggen dat ik het geld terug heb gekregen dat ging wel heel snel


    ik hoop dat ik snel kan mededelen dat dit probleem voor goed is verholpen


    Groet Gerard001
     
  6. snelheid internet

    Mij hebben ze verkeerde snelheid aangesloten Ik heb de power van Internet Z3 in plaats van Alles in 1 extra.Dus zoals hun het noemen.Modemprofiel is verkeerd
     
  7. [​IMG]

    klopt dus nog steeds niet

    heb alles in 1 extra
     
  8. Nou Danny

    bij jou klopt er dus ook geen ene malle moer van
    ben ik gelukkig niet de enige :sad::sad::sad::?
     
  9. ziggo

    idd Gerard helaas wel.Ben nu al meer dan 8 maanden aan het bellen,vandaag belde er 1 van ziggo en toen hebben ze iets gedaan en moest ik modem uit stroom halenvoor 2 uur lang.Maar nog niks.Probleem die ik heb kigt bij Errorteam en hun moeten het voor volgende week vrijdag opgelost hebben.Ik heb mijn mobierlnummer gegeven en gezegt dat ik wil worden gebelt door iemand van Errorteam zelf.Ben al 8 maanden betalen voor iets dat ik niet krijg.Morge naast stoel vallen van mij
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina