1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Na telefonieproblemen nu ook internetproblemen met ZIGGO

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Gerrit2a, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruim 6 weken heb ik zonder werkende telefoonverbinding van ZIGGO gezeten en ik was erg blij toen de storing was opgelost. Afgelopen vrijdag begon het gezeik helaas weer. 's Avonds opeens geen internetverbinding meer en een paar uur later ook geen telefoonverbinding meer. Gebeld met de Klantenservice. "Nee, er zijn geen storingen (standaard verhaal). Ik zal u een nieuw setje met kabel toezenden dan moet het weer werken." Aangegeven dat ik niet aan de kabel heb gezeten maar dat de verbindingen opeens weer weg zijn. Ik ben het gezeik met ZIGGO nu wel zo ontzettend zat. :evil::evil::evil::evil::evil: Na enig aandringen is er een monteur ingepland. "Er worden wel voorrijkosten in rekening gebracht". Ik dacht het niet en als dat wel gebeurt breng ik ze in mindering op de eerstvolgende incasso.

    Het is weer tijd om Tros Radar en KASSA in te lichten over het zooitje dat ZIGGO heet.
     
  2. Heel vervelend dat je opnieuw problemen ondervind.

    Misschien is het verstandig eerst de monteur even af te wachten en wat die constateerd omtrend het probleem voordat je over de eventuele voorrijkosten begint. Mogelijk ligt de oorzaak bij Ziggo en worden er helemaal geen kosten in rekening gebracht of wellicht constateerd de monteur een probleem in jou binnenshuis situatie en zijn de kosten juist wel terecht.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina