1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo administratie is een zootje

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Baas!, 30 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kennelijk hebben ze bij Ziggo de administratie nog steeds niet op orde.
    Ik heb voor 6 weken terug een verhuizing doorgegeven. De diensten werkten 3 weken na het doorgeven al op het nieuwe adres.:thankyou:

    Voor 2 weken geleden wou ik mijn alles in 1 pakket uitbreiden met internet Z3 en een tweede telefoonlijn en een HDTV pakket.
    Dit heb ik doorgegeven aan de helpdesk,ook dat in "mijn Ziggo" nog steeds mijn oude adres stond vermeld.
    Zou allemaal in orde komen,werdt mij beloofd.

    Tot op de dag van vandaag is het nog steeds niet in orde,geen HDTV,geen internet Z3 en ook geen werkende tweede lijn.
    Hoe is het toch mogelijk dat een simpele handeling als dit niet binnen een week geregeld kan zijn?
    Het zal inclusief een bak koffie nog geen uurtje werk zijn.


    Ik wordt hier behoorlijk moedeloos van,zal het ooit in orde komen met Ziggo?
    Waar is de @home tijd gebleven waar met 1 telefoontje binnen een week geregeld was?
     
  2. Ooit zal het wel goed komen met Ziggo maar voorlopig even niet om maar eens een vraag van jou te beantwoorden.:pompom:

    Ik heb het idee dat ze met 2 administratieve systemen werken en de één kan niet met de ander overweg zo schat ik het in. Bij de één worden de wijzigingen ingevoerd en daar krijg je dan ook keurig bericht van en de ander die het moet uitvoeren laat het nogal vaak afweten. Dat zou ook de reden kunnen zijn waarom er zo vaak foutieve facturen zijn. En ja, dat levert weer eindeloze wachttijden op bij de helpdesk al beweren medewerkers van de helpdesk dat het allemaal best meevalt.:frons:
     
  3. Zelfde probleem ook hier.
    Begin november verhuizing doorgegeven.
    egin december zou deze verwerkt zijn.
    Half december het "verhuispakket" ontvangen.
    En tot aan vandaag is de verhuizing nog niet verwerkt.
    Hierdoor komt mijn alles-in-1 pakket met HD decoder maar niet.

    Een medewerkster heeft wel mijn online gegevens aangepast.
    Complimenten voor deze medewerkster.
    Alles wat zij toezegde heeft ze geregeld.

    Erg jammer dat er niemand een verhuizing administratief af kan handelen.
    Hoe moeilijk kan zoiets nu zijn....
    En wel elke dag op de radio de reclame horen dat "als ik even tijd heb ........"
    Het ergste is dat je niemand kan spreken die iets over de afhandeling van verhuizingen kan zeggen.

    Je moet nu maar gewoon afwachten .....
    En op de klacht die ik gemaild heb krijg ik natuurlijk ook geen reactie .....

    Zucht ..... Ziggo bedankt ....
     
  4. uiteraard vind het ook jammer dat administratief ziggo niet helemaal in orde is. Er zijn enkele fouten in de systeem ondekt maar men is er mee bezig om deze te verwerken.

    Voor de mensen die dus mbt verhuizing administratief fout hebben, is de enige oplossing (als dat nog niet gedaan is) de klantenservice te bellen
    0900-1884 en dan optie 3.4. In deze afdeling moet er dan een zogenaamde taak aangemaakt worden door de medewerker, zodat de opdracht wel uiteindelijk compleet gemaakt moet worden. Uiteindelijk zal dit natuurlijk ook gebeuren, maar zoals de buurman onder jou bericht zijn er wellicht meer mensen met hetzelfde probleem. Dus is dit probleem al bekend en wordt er hieraan gewerkt. :giveup:
     
  5. Begin deze maand mijn Samsung D270 opgestuurd!, het ding spoorde niet,

    Strepen in beeld van het analoge signaal, en daarbij nog op zwart gaan zonder aanleiding, en de televisie werd ook niet automatisch op de scart gezet bij inschakeling van de decoder,

    Al met al problemen die je anno 2008 niet meer verwacht, update's van het apparaat zijn er niet, want in begin 2007 waren dezelfde klachten ook al bekend...,

    Samsung doet er niks aan en laat de klant maar wat aanmodderen met deze decoder,

    Familie van me had ook zo'n decoder en ook zij hebben deze teruggestuurd naar Ziggo, ze hebben nu een Humax gekregen en geen problemen meer, het is echt een zeperd van een apparaat!,

    Heb gister de helpdesk maar eens gebeld wanneer ik weer een decoder krijg, want van die Samsung wil ik af, ik wil deze omruilen voor een Humax, deze zijn na de nieuwste update vrijwel probleemloos,

    Volgens de helpdesk kan ik nog wel 6 tot 8 weken wachten op mijn decoder!, ze lopen achter op het schema!, er zijn meer klachten met decoders!, hier wordt je toch echt niet vrolijk van! :evil:

    Nu maar hopen dat ze een Humax sturen, dan ben ik hopelijk van het geklooi af, nieuwste update in de Humax zetten en wij hebben weer normaal digitale televisie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina