1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Sticker met smartcard code

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door tmeijer, 30 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Een tijdje geleden was er bij ons in de wijk een actie, waarmee je voor 15 euro digitale televisie van ziggo kon krijgen. Ze stonden bij een winkel met een ziggobus waar je meteen het pakker kon mee nemen. Ik heb dit toen voor mijn moeder gehaald en voor mezelf meteen een alles in 1 pakket afgesloten.

    Vandaag ben ik dat gaan installeren bij me moeder en wat blijkt nu de sticker met de smartcard code op de achterzijde van het pakket die je nodig hebt voor de kaart om aan te geven welk pakket je wil is al verwijderd.

    Ik heb toen ook even bij mezelf gekeken bij het alles in 1 pakket en daar was hetzelfde het geval. Iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen? Ik ga natuurlijk morgen ziggo proberen te bereiken, maar ben benieuwd of ze me daar wel gaan geloven. De laatste keer dat ik belde zou ik ook binnen een week wat thuis gestuurd krijgen maar dat is ook nooit meer gebeurd..

    Iemand dit zelf al eerder meegemaakt?
     
  2. Die sticker heb je niet nodig. Je kunt het nummer van de smartcard aflezen en overschrijven op het aanmeldformulier.
     
  3. Gaan ze daarmee akkoord? Weet je dat zeker, voordat ik die kaart instuur en het achteraf toch niet blijkt te werken. Dan heb ik ook die kaart niet meer.
     
  4. Waarom zou Ziggo daar niet mee akkoord gaan? Die sticker zit er alleen maar voor het gemak en om overschrijffouten te voorkomen.
    Als je de kaart kwijt bent is dat ook niet erg. Je kunt online ook je card activeren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina