1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

HELP:Opzeggen deel-abonnement

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door badhuis, 28 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Volgens Ziggo kan je je abonnement per maand veranderen. Alleen hoe je het moet regelen is mij onbekend.(en bij Ziggo ook denk ik) Ik wil een deel opzeggen, heb verder telefoon, internet en televisie. Wil geen digitaal televisie meer. Ik heb nu twee keer het formulier op ziggo-site ingevuld en heb een keer de moeite genomen om een kwartier aan de telefoon te hangen totdat helpdesk-ziggo zomaar antwoord gaf. 'Ja hoor meneer, het is met ingang van de volgende maand geregeld voor u'. Helaas, valse beloften en vervolgens gewoon geld blijven afschrijven. Ik denk dat het een bewuste manier van werken is om zolang mogelijk geld binnen te halen. Weet iemand misschien hoe je wel van een deel-abonnement af kan komen? HELP
     
  2. Als u geen digitale tv meer wilt (waarvoor u niet betaald) dan koppelt u de decoder los en kijkt alleen maar analoog.
    Dus u hoeft daarvoor niets op te zeggen.

     
  3. Standaard DTV is niet opzegbaar, want standaard (Z1) bevat zowel 60 digitale als 34 (volgend jaar 29) analoge tv-zenders. Dan is het inderdaad: koppel de decoder los en kijk analoog. Het zal hier wel over een extra pakket gaan, en dat moet per maand opzegbaar zijn lijkt me.
     
  4. Rara, ik betaal voor mijn televisie abonnement en op mijn rekening staat vervolgens voor digitale televisie 9,90 euro. Dat is m.i. 2 keer terwijl digitaal gratis is. Dit is dan een of ander pluspakket en dat krijg ik er maar niet vanaf. Ook telefonisch door de helpdesk, die gelijk mijn rekening kon inzien, werd aangegeven dat het eraf zou worden gehaald. En dan gebeurd vervolgens maar niet. Ik krijg het niet voorelkaar en volgens mij betaal ik dus extra voor niets
     
  5. Online werkt het opzeggen van het extra digitale abonnement voor mij ook niet. Via helpdesk is het wel gelukt, kreeg na circa 2 weken schriftelijke bevestiging van de ziggo. Wanneer heb je contact gehad met de ziggo?
     
  6. Wat word er precies gefactureerd en wat wil je precies opzeggen?

    Zolang je ook een andere dienst afneemt van Ziggo kan je het standaard pakket radio/tv (waar het standaard pakket digitale radio/tv bij in zit) niet opzeggen ivm technische afhankelijkheden. Echter waar staat die 9,90 voor die op jou factuur staat? Dit is niet het standaard pakket want dit is 15,90.

    Dus je betaald niet dubbel lijkt mij, maar volgens mij neem jij een extra pakket af waar je 9,90 voor betaald. Dit zou je wel op moeten kunnen zeggen.
     
  7. Die €9,95 staat voor het gehele extra pakket, had ik ook.
     
  8. BIj mij wordt 2 maal tv kosten afgeboekt. Bij mijn producten staat ook dat ik 2 decoders zou hebben met 2 smart kaarten. Heb net gebeld maar krijg te horen dat zij niet in staat zijn de telefoon op te nemen.
    Erg triest dit allemaal.
    Feit is dat ZIGGO de fusie nog niet goed verwerkt heeft en zeer zeker niet zijn zaakjes op orde heeft. Hoezeer men ook zijn best doet om dit naar buiten toe wel te doen geloven.
     
  9. reactie Ziggo opzegging na discussie op forum

    Geachte heer xxxxxx,

    Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC00000 - Klacht - TV Digitaal - Annuleren opzeggen".

    Dank u wel voor uw email. Onze excuses dat wij de opzegging van uw Digitale Pluspakketten zo laat hebben verwerkt , dit kwam door een technisch mankement in ons systeem. Uw opzegging was wel ingevoerd, maar kon helaas niet tijdig voltooid worden. Ik heb dit alsnog voor u gedaan en uw pluspakket per direct beëindigd. U ontvangt hier nog een schriftelijke bevestiging van.

    Onze excuses voor het ongemak.
     
  10. Dat zou ook verklaren waarom mijn wijzigingen niet zijn verwerkt (staat wel in hun systeem en heb ik dus ook zwart op wit). Ik had al sinds 31 Oktober geen eredivisie live meer moeten hebben en op die datum zou tvtotaal pakket geactiveerd moeten zijn. Nu nog een medewerker van Ziggo zover zien te krijgen dat hij/zij ook bij mij EINDELIJK een keer actie onderneemt. Rot Ziggo (zo das eruit :oops:).

    Copy e-mail:

    Code:
    [COLOR=#c71585]Geachte ****************,[/COLOR]
    [FONT=Verdana][COLOR=#c71585]Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.[/COLOR][/FONT]
    [FONT=Verdana][COLOR=mediumvioletred]Wij hebben uw verzoek in behandeling genomen. Uw abonnement op eredivisie live wordt per 31 oktober 2008 beeindigd en TVDigitaal totaal zal worden toegevoegd op deze datum. Hierbij hebben wij rekening gehouden met uw originele contractsdatum, -duur en minimaal een maand opzegtermijn. [/COLOR][/FONT]
    [FONT=Verdana][COLOR=mediumvioletred]Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.[/COLOR][/FONT]
    [FONT=Verdana][COLOR=mediumvioletred]Met vriendelijke groet,[/COLOR][/FONT]
    [FONT=Verdana][COLOR=mediumvioletred]Ziggo[/COLOR][/FONT]
    [FONT=Verdana][COLOR=mediumvioletred]Afdeling Klantenservice[/COLOR][/FONT]
    [FONT=Verdana][COLOR=mediumvioletred]Behandeld door: ***** *********[/COLOR][/FONT]
    edit:
    Net de helpdesk WEER gebeld en een meneer kon mij vertellen dat mijn opzegging voor eredivisielive weer geannuleerd was en dat mijn aanvraag voor tvtotaalpakket zoek is geraakt ondanks meerdere telefoontjes mails enz. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar, nu ook weer niet want deze meneer wilde mij wel helpen maar mocht dat niet. Zucht.....en weer gaat er een maand voorbij.:sleep:

    Ten einde raad net een pm gestuurd naar tvdigitaal, als dat ook niet meer helpt, tja dan?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina