1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Website ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Orca45, 28 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bedankt,
    Ik kom net thuis van m'n werk en helaas........ helaas......... Hij doet het niet meer. Mijn mailtjes zijn niet beantwoord :?
    Ik ben wel blij met dit forum. Kun je je toch nog even afreageren :grin:

    Groeten, Thijs
    http://home.quicknet.nl/qn/prive/tj.de.graaf/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2008
  2. Legt er weer uit
    15:18 laatste bezoeker geregiseerd vandaag.
    Ziggo = prutsers
     
  3. Weer down :-(

    Het begint al een lekker plaatje te worden: Bezoekers op mijn site:

    [​IMG]

    Plaatje maar op de HCCNet server gezet. Anders wordt dit plaatje ook een soort knipperlicht :wink:
     
  4. Ik hoop dat :sleep:iggo er achter de schermen hard aan werkt de storingen te verhelpen.
    Mijn website ligt er nu al voor de vierde dag uit en mijn enige troost is dat ik kennelijk niet de enige ben. Ik vind dit niet kunnen. Zo ga je niet met elkaar om.
    Het is te vergelijken met een melkboer die je de ene keer verse en de andere keer bedorven melk voorzet. Je wordt er kotsmisselijk van.

    Dick
     
  5. Het enige voordeel is, dat ik niet meer begin te twijfelen. Het weekend ga ik m'n site verhuizen. Bij 123-webhost garanderen ze, dat je binnen een dag bericht terug krijgt als je mailt. Of het waar is, weet ik niet, maar het klinkt als muziek in mijn oren.
    Groeten en sterkte allemaal. :wink:
    Thijs
     
  6. Ziggo geeft ff uitleg svp.

    :frons: Aardige vergelijking. Alleen is die melkboer makkelijker op zijn gedrag aan te spreken dan Ziggo. :cry:

    Helaas moet ik ook vandaag weer vaststellen dat de ICT van Ziggo het nog steeds niet voor elkaar heeft gekregen om de zaak aan de praat te krijgen.
    Wellicht wordt er helemaal niet aangewerkt omdat men andere prioriteiten op dit moment heeft. Wie zal het zeggen.

    Het zou fijn zijn als iemand van Ziggo hier ff uitleg geeft wat er ongeveer aan de hand is.
    Dat haalt een hoop ongenoegen en onbegrip uit de lucht.
    Dat ze meelezen is een feit, dus vooruit met de geit!

    Waarom moet het allemaal zolang duren en wanneer denkt Ziggo de zaak weer aan de praat te hebben?
     
  7. Tja, je weet het niet, misschien wachten wij, en onze bezoekers (hoeveel mensen klikken voor niets op een link naar de sites?) weer op de automatische reset vannacht?

    Wat zou het toch helpen als Ziggo uitlegt wat er aan de hand is :idea:
    *extreme aanval van zeer aggresieve hackers, waarschijnlijk ex Ziggo klanten
    of
    *Ted de monteur heeft een lekke band vanmiddag, nadat hij gisteren al zijn vrouw heeft begraven, die hij vrijdag heeft verloren bij een fietsongeluk. En dit terwijl zijn collega juist op vakantie is.
     
  8. Dit is het meest waarschijnlijk denk ik :mrgreen:
    Ik ben je site aan het bekijken Leonardo. Die is tenminste nog in de lucht. Ik geef les op een basisschool. De laatst twee jaar beginnen we het schoolkamp van groep 8 op Texel met een bezoek aan het Marine museum in Den Helder. Het is mooi hoe die oud marine mensen aan de kinderen over de boten vertellen. Vooral over de duikboot. (Weer eens een positief geluid op het forum :))
    Groeten, Thijs
     
  9. Het was inderdaad weer van korte duur.... TRIEST!
    Nooit gedacht dat ik terug kon verlangen naar Multikabel....

    Wederom bedankt Zelf Ingenomen Groep Gigantisch Onkundigen !


    (dat moet beter kunnen.... wie o wie!)
     
  10. Uiteraard zal men dit zeggen. Ziggo belooft ook van alles.
    Kijk en vergelijk goed want aan revieuws allen heb je weing. Vaak filtert men de slechte eruit.

    Mijn hostingprovider is drie achtereen volgende jaren gekozen als de beste door 'PC Consument' maar dat zegt mij niets. Wel zegt mij dat als ik bel ik geen fontoffice-helpdesk krijg maar direct iemand die alles weet en kan regelen.
    "24/7 monitoring is bij ons net zo vanzelfsprekend als support in de avonduren en in het weekend. Problemen oplossen met een van onze vriendelijke helpdeskmedewerkers waarbij u alleen de standaard telefoonkosten betaalt is al net zo vanzelfsprekend."

    Nog nooit in de wacht gestaan, altijd direct contact.
    "Telefonische ondersteuning op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur.
    Buiten deze tijden ook in het weekend geven wij ondersteuning via onze members area."
    En kom je er niet uit in dat 'Members Service Center' dan is er een speciaal mailformulier waar zeer snel op gereageerd wordt.
    Ook bij fouten die ik zelf veroorzaakt heb is men niet te beroerd om ff een back-up terug te zetten.

    Men maakt waar wat men zegt! Edoch daar betaal je dan ook voor!
    Ik ga geen reclame maken of een ander afkraken maar wil alleen zeggen weet waaraan je begint :!:

    Ziggo is een heel ander verhaal.
    Daar is hosting een dienst binnen een range van vele diensten. Prioriteit is uiteraard de verbinding en de mail-server. Homepage en Usenet hebben veel minder prioriteit.
    Ik ben echter wel van mening dat Ziggo in dit soort gevallen wel sneller moet opereren en informeren richting klanten!

    Vele zullen hun hobby-site via een redirect bij Ziggo hebben staan en die zijn nu allemaal het haasje. :sad: Zo ook degene die een site hosten maar de afbeeldingen parkeren bij Ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina