1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Website ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Orca45, 28 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier
    http://blob.ziggo.nl/dynamic//NL_HOME/BLOB_UPLOAD/Aanvullende Voorwaarden Ziggo Internet.pdf
    komt denk ik de (ogenschijnlijke) arrogante houding vandaan?
     
  2. Lees mijn vorige post eens?

    Wat jij een acceptabele oplostijd vind, kan weleens verschillen met wat Ziggo een acceptabele oplostijd vind voor dit probleem, hoe vervelend dit ook is. En nogmaals, er is geen enkele particuliere provider die ook maar een 100% uptime kan garanderen voor deze diensten, en wat is dan wel een reeel getal hiervoor is, goede vraag.
     
  3. Inderdaad maar dit is beslist geen acceptabele oplostijd, ook niet volgens de Ziggo-normen.

    Integendeel zelfs zoals je leest. De frontoffice wist van niets terwijl de MGV directe lijnen heeft met de diensten!

    Artikel 8 is een soort 'kapstok' artikel.
    Dit is de essentie: "Ziggo stelt aan de Klant schijfruimte op haar servers beschikbaar voor een Homepage." De rest is juridische prietpraat.
     
  4. ziggo

    Wat mij het meeste stoort is nog steeds, dat Ziggo niets zegt over het probleem. Dat ik niet meer bel is vanwege de lange wachttijd.
    Maar nogmaals op mijn mail van zondagochtend heb ik nog steeds geen bericht gekregen.
    Problemen kunnen er altijd zijn. Maar bij multikabel was dit niet gebeurd. Daar kreeg je wel fatsoenlijk bericht.
    Ik ben de hele avond aan het zoeken geweest. http://www.123-webhost.nl/ komt er heel gunstig uit. Zowel wat betreft de prijs als de service. zie: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1717 Ik ga de site dit weekend verhuizen. Ik zie er alleen tegenop om alle adreswijzigingen te versturen.:cry:
    Groeten weer Thijs
    http://home.quicknet.nl/qn/prive/tj.de.graaf/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2008
  5. Multikabel.

    Inderdaad, bij Multikabel ging het allemaal veel soepeler.
    Zelfs de ICT-mannen deden mee in de nieuwsgroepen en waren in het weekend ook nooit te belabberd om ff iets te fixen.
    Nu wordt je alleen snel geholpen als je een extra dienst wilt afnemen. :sad:

    Na eerst een akkefietje met een pakketje te hebben gehad en nu met de homepageserver wordt ik met het uur pissiger.
    Kan men geen enkele monteur op deze storing zetten? Of tenminste vertellen wat er aan de hand is?

    Tot nu toe en zonder enige informatie van hun kant geeft Ziggo te kennen een zekere minachting voor zijn klanten te hebben. :evil:
    Ik zou tegen Ziggo willen zeggen :censored: (door mij :mrgreen: )
     
  6. He, He, Eindelijk...

    Groepsstoring
    sinds zondag 30 november 12.36 uur

    Momenteel is het niet mogelijk om in te loggen op home.quicknet.nl om uw homepage aan te passen. Tevens is het mogelijk dat uw website niet weergegeven wordt.

    Ziggo werkt aan een oplossing voor dit probleem.
    Onze excuses voor het ongemak.
     
  7. Hij doet het weer!
    Maar voor hoelang?:giveup:

    Werken de ZZZZiggo's gewoon snachts door voor mijn
    ?

    :applause:
     
  8. Dit is tenminste een goed begin van de dag :mrgreen:
    Groet, Thijs :lol:
     
  9. Je hebt een mooie tuin; ofwel er is weer verbinding. Jammer dat nu de ziggo nieuwsserver er weer uitligt.
     
  10. Hier nog steeds niks. Ga de 6de dag in:evil: en ook nog geen mail terug gehad.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina