1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Website ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Orca45, 28 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Te vroeg gejuicht.

    Ik had te vroeg gejuicht. :evil:

    De hele handel ligt er weer uit en is ook via Ftp onbereikbaar. (1781)
    En dat in 2008 :!:
    Ik had vanmorgen weer talloze mailjes dat mijn banners en avatars alweer niet werkten.
    Ziggo is denk ik meer bezig met nieuwe klanten binnen te halen dan een eenvoudige homepageserver aan de praat te krijgen en te houden! :evil:
     
  2. Ja leonardo. Dit is niet leuk meer.:evil:
    Ga er over denken om wat anders te vinden.
    Ik zat al te twijfelen dat het aan mij lag.
    Had van alles al geprobeerd. Word er gek van:!:
    Mijn postcode 4201

    Sterkte:wink:
     
  3. No fun at all.

    Inderdaad, ik ben blij dat ik mijn website bij een ander host maar het is wel ontzettend lastig dan mijn banners en avatars niet doorgegeven worden.
    Als het te lang duurt verwijderd men mij van sommige lijsten omdat ik geen banner en/of avatar toon.

    NB: FF parkeren op mijn hostingsite kan niet want die heb ik beveiligd met een hot/deeplink blokkering

    We moeten maar berusten of het vandaag nog voor eens en altijd goed gaat komen. Edoch we betalen er wel voor via ons abonnementsgeld! :evil:
     
  4. ik kan mijn website ook niet meer bereiken
    postcode 1834
     
  5. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Hier kan ik momenteel ook niet meer inloggen op mijn homepage-ftp... :eek:
     
  6. weer niets vandaag

    Hallo allemaal,
    Maandag heb ik 's avonds ook vragen gekregen of mijn site nog bestond. Een link er naar toe was al weggehaald. Gelukkig was er toen verbinding en kon ik naar de site verwijzen.
    Vandaag was het weer helemaal niets.
    Over de klacht die ik zondag heb verstuurd naar ziggo heb ik geen enkel bericht gekregen.
    Ik stuur er vanavond nog maar een keer een klacht en zal dan meteen naar dit forum verwijzen. Of het helpt weet ik niet.
    Verder denk ik er over om m'n site toch maar ergens anders onder te gaan brengen. Zonde van het geld, maar dit geeft alleen maar ergernis.
    Groeten, Thijs

    http://home.quicknet.nl/qn/prive/tj.de.graaf/
     
  7. Nog steeds down

    Mijn homepage is nog steeds uit de lucht. Wat nog erger is, is dat Ziggo weer niet gereageerd heeft op mijn storingsmelding en dat er ook op de site weer niets vermeld wordt :cry:. Wat me ook opvalt de laatste tijd is het enorme aantal storingsmeldingen op de ziggo website. In ieder geval voor mijn postcode (2151). Sinds 28 november zijn er 8 meldingen en ik heb gezien dat ze ze er niet eens allemaal op laten staan.
     
  8. klacht

    Ik heb de volgende klacht verstuurd:
    Ik heb zondagochtend een bericht gestuurd, dat vrijdagochtend, zaterdagochtend en de zondagochtend mijn site niet te bereiken was. Hij heeft er daarna de hele zondag uitgelegen. Ik heb mijn apparatuur nagekeken in de gedachte, dat het probleem misschien bij mij lag. Want er stond niets vermeld op jullie site.
    Ik kwam er achter op een forum, dat er meer met problemen waren. http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14788
    Maandagochtend lag hij er weer uit. Dinsdag heb ik hem nog niet gezien.
    Op mijn klacht heb ik geen antwoord van jullie gekregen. Bellen doe ik ook al niet meer, want dan kun je weer 20 minuten wachten. (is ons al drie keer overkomen)
    Op jullie site kan ik nog steeds niets vinden. Ik heb gisteren een aantal mensen moeten uitleggen, dat m’n site nog bestaat.
    Ik ben nu aan het kijken of ik mijn site ergens anders kan onderbrengen. Dat betekent dat ik dubbele kosten heb.
    Alle slechte publiciteit over Ziggo blijkt toch waar te zijn. Bij multikabel had ik nooit problemen.
    Samengevat: niet in staat problemen te verhelpen. Niet eens de moeite nemen om uitleg te geven over de problemen. Schandalig eigenlijk.
    Groet,
    Thijs de Graaf
    http://home.quicknet.nl/qn/prive/tj.de.graaf/
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina