1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Website ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Orca45, 28 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoezo monopolie positie? Het is al heel lang geleden dat er maar een internetaanbieder was in nederland. Het is je vrij over te stappen naar een andere aanbieder (DSL).
     
  2. Hier vanaf vrijdag al eruit kan ook niks uploaden naar mijn website.:roll:

    Postcode 4201 Mail gestuurd en nog niks gehoord.:evil::evil::evil: Bellen kost me te veel. Hier ligt hij er nog steeds uit.
     
  3. Ik heb Radio / TV / Internet + website / Telefoon vast en telefoon mobiel via Ziggo (v/h Multikabel)

    Doe mij nou eens een suggestie waar ik met dit pakket naar toe kan via de kabel!
    Als die mogelijkheid er echt was geweest, dan was ik allang weggeweest, maar zo eenvoudig is dat allemaal niet. Dus een zekere monopoliepositie kan Ziggo niet ontzegt worden!:cry:
     
  4. Er zijn meer leveranciers met pakketen die zowel tv, telefonie en internet kunnen leveren, google is hierbij je vriend.

    Het is vrij eenvoudig, bij andere leverancier pakket aanvragen en bij Ziggo opzeggen, zie niet in wat hier moeilijk aan is evenmin dat Ziggo een monopolie positie heeft in het leveren van deze diensten. Je kan ook een combinatie van leveranciers nemen, wat je maar wil, er is van alles mogelijk tegenwoordig.
     
  5. Net nog ff gekeken maar vanaf hier (1781) is de server up en ik kan hem ook bereiken met Ftp.
    Sterkte!
     
  6. Kabeltje van rmb24.

    Inderdaad maar rmb24 wil imho graag via de kabel blijven gaan.
    Mij is het niet bekend dat ergens de kabel gebruikt wordt door meerdere providers. In dat licht bezien heeft Ziggo idd. een monopoliepositie.
    Aan de andere kant is er overal wel eens wat. Dit hebben we ook weer overleeft en andere providers zijn beslist niet beter en je moet weer via een vaste lijn.
     
  7. Ik heb via Google (www.breedbandwinkel.nl) eens gekeken, welke alternatieven er zijn voor mijn huidige totaalpakket, inclusief mobiel, 100mb homepage, etc. Ik was daarbij niet éénkennig v.w.b. kabel of ADLS, maar er zat geen enkele aanbieder bij die mij dit totaalpakket kon leveren in mijn regio.
    Nou weet ik zelf ook wel dat je de problemen van Ziggo dan achterlaat, en weer met hele nieuwe problemen geconfronteerd kan worden, maar zelfs dat is met de beperkte (eigenlijk GEEN) keuze dus niet eens mogelijk.
    Ergo conclusio demonstrandum: Geen alternatief = monopolie

    En voor de duidelijkheid: Ik heb destijds bewust gekozen voor een alles in 1 pakket bij Multikabel. Dus niet voor het rampenscenario van Ziggo. Dat is gewoon een gevolg van de fusie.
     
  8. Sonera-tijdperk

    Dan heb je ook het Sonera-tijdperk meegemaakt en dat was vele malen erger dan wat Ziggo tot nu toe aan fouten heeft gemaakt.
    Ziggo is daarbij vergeleken nog Heilig... :rolleyes:
    Sonera had zich zelfs alleen maar bezig te houden met internet en analoge RTV.
    [Of bedoel je met Multikabel niet het Multiweb van destijds :?:]
     
  9. Gelukkig (als je het zo omschrijft..) heb ik het Sonera tijdperk niet meegemaakt. Ik was, ondanks ook wel eens wat kleine onhebbelijkheidjes, best erg tevreden over de prestaties van Multikabel. Maar om even wat duidelijkheid te scheppen, ben ik nu ook niet HEEL ERG ontevreden, alleen de gebrekkige communicatie en onbereikbare telefonische klantenservice (ik heb echt nog nooit iemand aan de lijn gehad...) als er eens een probleem is, zijn mij een doorn in het oog, en dat MOET gewoon beter. En om nou maar gewoon weg te gaan bij je provider lost ook niks op voor de achterblijvers. Ziggo moet gewoon doen wat het belooft, en zover zijn we nog lang niet.
     
  10. Ik kom er nog steeds niet op :oops: Hebben jullie er nog steeds last van?

    Dit duurt wel erg lang :cry:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina