1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Website ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Orca45, 28 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Homepages/Serverstoring Westfriesland Postcodes 16XX

    Vandaag 30-11-2008 al de hele dag geen verbinding meer met de servers in het voormalige Multikabel gebied (Noord Holland) Er is echter geen storingsmelding op de website te vinden.
    Nog meer mensen in de regio West Friesland met dezelfde problemen?
    Weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar bellers uit deze regio komen zonder nummermelding door.

    Hoop dat Ziggo dit wel oppakt, want ik moet mijn homepage aanpassen.

    Groet,
    Ron
     
  2. website

    Ik kan vandaag 30-11-2008 geen contact krijgen met mijn website pagina.
    Heeft Ziggo het url veranderd?
    In dat geval wil ik wel graag geinformeerd worden wat de nieuwe url is.
    Catherine van Hattum
     
  3. 1,5 dag verder en het werkt nog steeds niet.
     
  4. Hopelijk snel na het weekend!

    Het zal niet prio 1 hebben in het weekend maar het was wel netjes geweest als iemand het ff op de Ziggo-site had gezet. Dan zat niet iedereen eerst te twijfelen aan zijn eigen software.

    Ik neem aan dat men het maandag wel snel opneemt en in orde brengt want was niet beperkt tot alleen dit weekend. Het komt de laatste tijd regelmatig voor.

    Waar is de tijd dat we (multiweb) nog 'klein' waren en de ICT het ook in het weekend kleine zaken oploste en actief mee deed in de nieuwsgroepen. Het lijkt wel of we weer in het Sonera-tijdperk terecht komen. :cry:
     
  5. Website niet online

    Zelfde verhaal. Onze website www.mariannebarendregt.nl is gisteren (kort) en vandaag (zo ongeveer de hele dag) niet online geweest.
    Heel vervelend omdat ik op diverse forums actief ben met foto's die op mijn site staan en die nu mijn site er uitligt in de forumthreads alleen als kruisjes te zien zijn! :cry:
    De foutmelding die ik krijg luidt: "Bad Gateway. The proxy server received an invalid response from an upstream server."
    Ik begin hevig terug te verlangen naar de superbetrouwbare Multikabeltijd, toen onze site jarenlang ongestoord op het wereldwijde web te bewonderen was.

    Dick
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2008
  6. Zelfde ervaring in het postcodegebied 1723, helaas even wachten met updaten
    groet
    Cees
     
  7. Mijn site ook onbereikbaar. Via home.quicknet.nl, noch via mijn eigen URL. FTP heeft er ook geen zin in. En mijn doorgelinkte afbeeldingen in diverse forums zijn dus ook van de leg.
    Helaas zijn we de goeie Multikabel tijd kwijt...

    Nu hebben we te maken met een groot nieuw omhoog gevallen bedrijf dat last heeft van grootheidswaanzin. Ik krijg geen reactie op meldingen die ik inleg. Maar dat mogen we natuurlijk ook niet verwachten. We moeten het nog 'even' de tijd geven. Zodat men ons, als alles eenmaal op orde is, nog beter van de wal in de sloot kan helpen.

    :thankyou: Bedankt Ziggo!
     
  8. Manneke.

    Ik heb dat vage manneke nooit erg vertrouwd.
    Kijkt mij te wereldvreemd in de rondte.
    [​IMG]
     
  9. Maar dat "wereldvreemde Menneke" heeft wel een monopoliepositie in kabelland. We rollen van de ene in de andere ellende, en er lijkt in de verste verte geen eind aan te komen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina