1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Website ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Orca45, 28 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe moet dat nu met alle mensen die extra betalen voor de home server ruimte? Er zijn een heleboel mensen die een domein afnemen bij ziggo en die linkt door naar de homepage server. Dus die betalen. Wat gaat ziggo die mensen aanbieden als compensatie?
     
  2. Daar ben ik er één van. Kost 2,50 eurrie per maand maar daar maak ik niet eens een probleem van.

    Het is werkelijk te verbijsterend voor woorden hoe ze het voor elkaar krijgen om een probleemloze kwaliteitskabelaar als Multikabel in een kansloze toko met brandhout te transformeren.
    :confused:
     
  3. Gewoon je site ergens anders onderbrengen. Als je toch al voor een domeinnaam betaalt, kost het je niet eens zo veel extra en het scheelt heel veel ergenis.

    groeten, Thijs
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2009
  4. Helemaal waar. Ben ik ook aan het onderzoeken hoor. Biedt gelijk enorm veel extra's qua mailboxen, CMS etc etc.
    Maar in principe heb ik dat niet nodig, daarom koos ik voor een eigen URL bij Multikabel.
    Zicko moet gewoon doen wat ze behoren te doen: leveren waar we voor betalen. En graag stabiel. 100% is een utopie, maar dit....
     
  5. Maar toch betaal je voor iets wat regelmatig niet goed werkt!
    Al zou het maar een dubbie zijn, ik wil waar voor mijn geld. Als jij hun 2,50 euro te weing betaald heb je binnen een mum van tijd een dreigende herinnering binnen!

    Inderdaad! We waren net blij dat alles prima werkte na het debacle van Sonera...
    Marktwerking, schaalvergroting. Men denkt aan winsten en aandeelhouder terwijl de klant te vaak in de kou staat. :evil:
     
  6. Ik ben er niet van op de hoogte maar heb je bij Ziggo een topdomein?
    Maw. ben jij er ook de juridische eigenaar van of heb je hem in bruikleen van Ziggo?
     
  7. Hoi Leonardo,
    Nog bedankt voor je bericht in mijn gastenboek. Ik had zelf geen domeinnaam bij Ziggo. Ik heb er een bij 123webhost aangevraagd. Ik nam aan, dat je de domeinnaam kan laten verhuizen naar een ander adres. Maar ik weet eigenlijk niet precies hoe dat zit bij Ziggo.

    Groeten, Thijs

    En inderdaad we zijn weer in de lucht :applause:

    www.tuin-thijs.com
     
  8. Ja jouw domein is een topdomein en jij bent juridisch eigenaar volgens WHOIS. (Dorpsstraat - Bergen NH) Dus je kunt hem meenemen naar elke (hosting)provider die je wilt. 123webhost is geen gekke keus.

    Er zijn ook domeinen die je 'leent' bij een hostingprovider. Een maat had een mooie domeinnaam www.koninklijke-marine.nl en toen hij weg ging kreeg hij hem niet mee omdat hij hem te 'leen' had.
    Hoe dat precies zit weet ik ook niet.

    En zeker hoera we zijn weer in de lucht. :pompom:
    Al mijn avatars en banners zijn weer verschenen op diverse plekken waar ze moeten staan.
     
  9. Dit is ook weer zo'n mooie. Vanmiddag kreeg ik van Ziggo een mailtje met de 'oplossing' van het probleem (website niet bereikbaar):

    <KNIP>
    Geachte heer/mevrouw ,


    Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC1693 - Storing - Internet - Storing: Verbinding en ontvangst".
    Ik heb gecheckt of de website te breiken is. Ik kan er hier gewoon op komen. Mocht het nog steeds niet werken raad ik u aan contact op te nemen met onze klantenservice.

    <KNIP>

    Keurig he? Wacht gewoon lang genoeg, dan lost het probleem zichzelf op. We moeten niet zo zeuren want bij deze specialist van Ziggo werkt het prima. :shock:

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina