1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Website ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Orca45, 28 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Dat zie ik de laatste tijd zo vaak. :sleep:
    Dus feitelijk is je site wel online. ZIe wel de title bar "Wij de techniek, jij de sensatie"

    Probeer (zakelijk) deze eens.
     
  2. Inderdaad..... knetterdown.

    Een bedankje richting ZIGGO is wel op z'n plaats. Toch maar weer voor elkaar gekregen om 7,5 ogenblikken onze sites in de lucht te krijgen.
    Een hele prestatie hoor!

    Zouden ze die hele zooi naar Windows gemigreerd hebben??

    Hoe dan ook, GE-WEL-DIG bedankt ZIGGO
     
  3. En heel internet is ook een knipperbol geworden.

    Het laatste half uur valt zelfs mijn hele internetverbinding herhaaldelijk weg.:evil:
    Knap staaltje vakmansschap! *NOT*

    Ik stop met reageren want ik wordt er kotsmisselijk van!
     
  4. Bah Ik haat Ziggo

    Ik heb de laatste week nog geen enkele reactie gekregen.
    De technische - ZZZiggo's zullen toch niet dood zijn?

    Misschien moeten we hulp inschakelen:?:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2008
  5. Tijdens mijn werk even gekeken. En jawel...hij deed het. Dus vol verwachting kom ik thuis. En helaas.:censored:
    Nog steeds geen mailtje van Ziggo. Maar morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Mijn collega vertelde me dat haar site ofline was. Raad eens waar............:grin::grin:

    Kassa heeft ook een forum over Ziggo zag ik laatst. Misschien is het wel leuk om daar naar ons forum te verwijzen.
    Groeten, Thijs
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2008
  6. Tjonge tjonge, warempel hij doet het weer.

    Bedankt ZZiggo:)
     
  7. Ja, samen staan we sterker.

    We kunnen inderdaad eens gebundeld onze frustraties naar kassa of radar uiten.
    Wie weet wordt er wel een uitzending aan gewijd en kunnen we eisen stellen.

    Misschien is het ook een goed idee om masaal het einde van het abonnement aan te kondigen, dus als het ware een stort vloed van opzeggingen. Zou die slaapkop bij Ziggo dan wakker worden ?

    Ik ben in ieder geval voor en doe mee ! want ik ben het helemaal zat.
     
  8. Ik heb dat al in diverse topics voorgesteld, maar nooit een reactie gehad van mensen die mee wilden doen. Ik doe het in ieder geval wel. Elke keer als er iets misgaat (en daar hoef je gelukkig nooit lang op te wachten bij Ziggo,) gaat er eerst een mailtje naar Radar, en dan een klacht (via het formulier, want bellen gaat gewoon niet vanwege ellelange wachttijden) naar Ziggo, waarop ze steevast reageren dat er snel antwoord komt. Niet dus.
    Maar eerlijk gezegd, heb ik er weinig vertrouwen in dat Radar of Kassa de zaak bij Ziggo weer aan het werk krijgt.
    Maar goed...klagen bij Radar helpt misschien beter om van je frustraties af te komen, als wachten op een nietszeggend antwoord van de klantenservice van Ziggo.

    Ron
     
  9. Nou, je hebt in ieder geval een medestander gevonden, en ik ben bereid mee te doen, laten we hopen dat er meer reacties op komen.
    Misschien toch weer een topic starten met dit onderwerp en kijken of er meer mensen bereid zijn 1 blok te gaan vormen.

    Wie niet waagt die niet wint, en waarom klagen als je niet bereid bent om er meer mee te doen toch ?
    Want met alleen klagen op dit forum komen wij er niet met z'n allen !

    Wat denk jij, topic starten ?
     
  10. Dat zouden we kunnen doen. Niet alleen voor de huidige klachten, maar ook de manier waarop Ziggo klachten in het verleden heeft "opgelost", maar dan niet zomaar wat in het wilde weg, maar liefst met "hard-copy" informatie, waarin de klachten als opgelost worden beschouwd, terwijl de gebruiker aantoonbaar nog steeds dezelfde klachten heeft.

    Dat is ook de reden dat Ziggo bij Radar zegt, meer klachten te hebben opgelost, alsdat Radar (gemeten, door te bellen met de klagers) heeft geconstateerd.

    Voorbeeld: Ik kreeg ooit een bericht op een klachtenmail aan Ziggo, die pas na ruim 2 maanden werd beantwoord met de volgende zin:
    "Aangezien Uw klacht al van geruime tijd geleden is, gaan wij er vanuit dat de klachten inmiddels zijn verholpen" Verder nog wat onzinnig gebrabbel over de telefonische helpdesk die je graag te woord staat als er weer problemen zijn etc..

    Ik zou zeggen, laten we het maar eens proberen in een nieuw topic:
    b.v. Klachten aan Radar/Kassa o.i.d..

    Maar nu niet meer, want het is inmiddels bedtijd. Morgen verder, OK?

    Ron
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina