1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

emailproblemen

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Chukkie, 28 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een aantal dagen last van mijn email. Ik heb niets veranderd of zo maar Outlook vroeg eerst om een wachtwoord, de oude herkende ie niet meer, en nu kan ik wel emails verzenden, maar niet ontvangen of ik moet eerst mijn computer opnieuw opstarten. Weet iemand raad????:roll:
     
  2. heeft het email op het einde casema.nl ?
     
  3. Ja .........@casema.nl, het is altijd goed gegaan,maar de laatste paar dagen is het een ramp.
     
  4. heb je ook @casema.nl achter je gebruikersnaam staan ?
    Sinds enige tijd is dat nodig (een paar maanden geleden is dat al rondgestuurd) en sinds een paar dagen werkt de vervallen manier niet meer. Je moet dus als gebruikersnaam je volledige emailadres invullen (naam@casema.nl) en als wachtwoord je bestaande wachtwoord.
     
  5. Ja hoor, ik had van ziggo al bericht erover gehad, misschien zijn ze bij mij in de buurt aan het knutselen geslagen zodat er storingen of zo optreden, ik heb in de buurt geinformeerd en sommige hadden juist weer last van dat ze geen email konden verzenden, en ik kan geen email ontvangen want diegene die naar mij zendt krijgt error 451 in beeld.
     
  6. Ja het is vervelend dat je nu niet weet waar het probleem ligt ,
    bij webmial log je nu in met alleen de gebruikersnaam en vroeger
    moest je het hele e-mail adres invoeren,
    nu is het zo dat je bij een Pop server je hele e-mail adres moet invoeren
    in plaats van alleen je gebruikersnaam.

    van Casema kreeg ik altijd mooi een mailtje een paar dagen voordat
    iets ging veranderen en zelfs werkzaamheden dit als herinnering.
    Ik kan me trouwens niets herinneren dat ik ooit iets van Ziggo
    heb gekregen over een verandering alleen reclame voor een
    ander Internet-pakket.

    En Tess op de Ziggo site kunnen ze ook op vakantie sturen want die
    bied ook geen hulp :mrgreen:

    Moet ik erbij zeggen dat mijn spam-filter op max staat dus kan
    best zijn dat het berichtje in de prullenbak is beland :rolleyes:
     
  7. ga naar www.ziggo.nl en kies daar voor webmail. kies vervolgens welke webmail jij een e-mailadres van hebt en kies daarna voor wachtwoord vergeten. je krijgt dan de mogelijkheid om je e-mailwachtwoord opnieuw in te stellen met behulp van je klantnummer en postcode/huisnummer.

    stel daarna het wachtwoord opnieuw in je e-mailprogramma (outlook) zou het probleem verholpen moeten zijn.

    NB: je kunt wel versturen omdat de SMTP server waarover je e-mails verstuurd geen gebruik maakt van een wachtwoord.
     
  8. Allemaal bedankt, het werkt weer naar behoren. Gelukkig
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina