1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Email Storing Casema.nl wachtwoord

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Vision, 28 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Al zijn de feestdagen nog een paar weken weg bij Ziggo is het namelijk
    al feest en dit keer dat het POP email naar een wachtwoord vraagt bij
    een Casema.nl Email en
    dit is al dagen zo maar ze komen er nu pas achter en hebben daar ook
    al een oplossing voor namelijk je gebruikersnaam veranderen.
    Ja goed maar wat houd dit in dat je geen mail meer kan ontvangen
    via je oude gebruikersnaam ? en waarom kan ik wel met mijn wachtwoord
    op webmail en niet via mijn Pop server ?
    vragen vragen vragen , ik kom er met de tijd wel uit maar mijn ouders
    van 70 jaar dan ? :sad:

    En ja nu gaan mensen met ze alle naar webmail en die gaat dan ook plat :mrgreen:
    en zo weet ik niet waar ik morgen moet zijn voor
    een afspraak voor een andere baan :mrgreen:
    Ja wat moet je dan je kunt wel gaan huilen maar dan
    moet je gewoon denken dat Ziggo 1 grote grap is :mrgreen:

    Toch even Ziggo bellen dacht ik maar ze hebben
    het bekende bandje 2b aan van het is zo druk bel
    een andere keer maar terug het beste over 3 maanden
    ofzo :neutral:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2008
  2. Gewoon achter je gebruikersnaam @casema.nl invullen was bij mij genoeg om alles weer aan het rollen te krijgen.
    Werkt weer als vanouds .
    Dus , gebruikersnaam@casema.nl
     

  3. oke werkt weer :mrgreen:

    Ik zal even vermelden dat dit gedaan moet worden in je email programma
    onder account name :
    tab 2 " severs ( outlook 2000 )
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2008
  4. Ja, dus helemaal geen storing, maar gewoon de gebruikersnaam gebruiken zoals al maanden geleden is gemeld aan de abonnees. De oude manier van inloggen is nu dus uitgeschakeld (dit is maanden geleden al doorgegeven aan alle casema klanten en is ook op de ziggo webstie te vinden)
     
  5. Niets ontvangen en tevens staat het op de Ziggo site vermeld als storing
    maar ja de communicatie is ook zo goed naar de klanten toe :cry:

    Gebruikt u een e-mailadres dat eindigt op @casema.nl? En kunt u geen e-mail meer ontvangen op uw computer? Wijzig dan eerst uw huidige gebruikersnaam in uw volledige e-mailadres.
    Kijk op www.ziggo.nl onder klantenservice bij het onderwerp installatie en downloads en kies bij Handleiding e-mail programma instellen de handleiding die hoort bij uw e-mailprogramma.
    Zodra u uw e-mailinstellingen heeft aangepast kunt u weer ongestoord e-mailberichten ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina