1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Webspace

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door NLJM, 28 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe moet ik mijn webspace beheren ik heb het geactiveerd maar ontvang geen bericht hoe en wat ik moet doen:?:
     
  2. Vraag ik me ook al af.

    Heb al diskruimte via Casema, denk dat daar het probleem zit. Bij mij staat ook dat ie ingeschakeld is maar kan niet in controlpanel op Ziggo site.

    Iemand een suggestie??
     
  3. Webspace vs oude homepage

    Bij mij staat er ook dat de webspace geactiveerd is, maar kan verder niets mee. Ik heb wel een homepage op de Quicknet (multikabel) server. Is dit dan mijn Webspace. En zo ja, is deze nu dan ook 250 MB groot?
     
  4. Ziggo webspace ?

    Probeer volgens instructie op https://ziggodrive.home.nl/gebruikersnaam te
    komen, maar dat wordt niet gevonden.(Uiteraard vul ik mijn gebruikersnaam juist in). Niet via ftp en niet via http.
    Kan iemand mij een goede tip geven ?
     
  5. Ik heb van de helpdesk een document gekregen mbt tot webspace. Ik heb het in mijn openbare map van windows live gezet. Misschien lost dat het op.

    http://cid-79c5821ce1572fcb.skydrive.live.com/browse.aspx/Webspace

    Is een pdf over webspace met name onder quicknet domein.

    succes (en laat even weten of het bestand bereikbaar was want is eerste keer dat ik dit zo plaats.

    Dokie
     
  6. Yupz, PDF bestand is te downloaden. :applause:

    Leuk dat webspace voor iedere groep (@home, quicknet, etc) weer anders is! Leve de standarisatie bij ziggo :pompom::pompom::pompom:

    Ongetwijfeld gaat dit in de toekomst wèl één systeem worden, dus dat wordt dan natuurlijk ook prima gecommuniceerd naar de klanten, zoals we dat van ziggo gewend zijn :oyeah:
     
  7. Je kunt nu ook Ziggoadres aanmaken en dan daarop de webspace gebruiken. Dan werkt het zoals op hun site wordt aangegeven.
    De verschillende manieren is natuurlijk nog een erfenis van de losse bedrijven..
     
  8. Lekker handig van die werknemer om een intern document te sturen naar een klant!!! :censored: :censored: :no:
     
  9. Het zal de nabije toekomst zijn. En omdat ze de webspace waarschijnlijk een tijdje op slot moeten gooien (geen updates mogelijk tijdens het overzetten naar het nieuwe systeem), zal er vast communicatie vooraf zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina