1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Homepage Ruimte?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Parel, 28 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi, ik had een vraagje over de homepage ruimte bij een Z3 abonnement, van 47,95 in de maand.
    Ik ben overgegaan van athome naar ziggo.
    Bij athome hoorde bij mijn abonnement 50 MB web ruimte, en 5 e-mail adressen.
    Nu bij Ziggo zou dat 250 MB moeten zijn,en 10 e-mail adressen, maar ik kan nog steeds niet meer gebruiken dan 50 MB homepage ruimte, kan echter wel 10 e-mail adressen aanmaken.
    heb daar al enkele mails voor naar ziggo gestuurd, maar die geven gewoon geen antwoord.
    Wie kan er met het Z3 abonnement wel 250 MB homepage ruimte gebruiken??

    Met vriendelijke groet.
     
  2. Ik heb een alles in 1 extra en zou moeten hebben:
    e-mail: 10 e-mailadressen (250 MB per adres)
    ruimte voor homepage: 250 MB .

    Ik heb contact gehad met de helpdesk volgens hun zou dit ingaan m.i.v. 1 december maar zeker was men ook niet.
     
  3. Homepage Ruimte

    Bedankt voor je reacktie.
    Hoop dat het per 1 december dan wel zo is, maar het feit blijft dat we niet krijgen waar we wel voor betalen, en waar ze mee adverteren.

    Groetjes.
     
  4. Hi!

    Maak even een Ziggo adres aan en je hebt wel de juiste quota.

    Bye,
    Raymond.
     

  5. Hoi Raymond,
    ik kan wel een ziggo e-mail adres aanmaken en komt dan ook bij mijn secundaire e-mailaccounts te staan, maar vervogens werkt het niet, kan niet inloggen en krijg ook de mail terug die ik er naar toe stuur.
    Als ik echter een adres bij maak met home.nl dan werkt het wel? maar dan heb je weer niet meer dan die 50Mb webspace.
    Heb je nog een idee?

    Groetjes Parel.
     
  6. Hi!

    Waar probeer je dan in te loggen?
    Zijn andere server namen voor de Ziggo mailboxen/webspace....

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Ja dat weet ik dat de pop en smtp server anders zijn, maar als je een nieuw adres maakt moet je er bij Mijn Ziggo en dan Mijn e-mail instellen mee in kunnen loggen om je mail instellingen te beheren, snap je? en dat lukt dan niet met het nieuwe aangemaakte .....@ziggo.nl adres en wel met een nieuw aangemaakt ....@home.nl adres.
    Dus vermoed ik dat als je klant was van athome dat je geen ziggo adres werkend kunt krijgen?


    Groetjes Parel
     
  8. Hi!

    Dat zou heel apart zijn. Ik heb zelf een ex-Multikabel account, daar kan ik Ziggo adressen aanmaken en ook mee inloggen.

    Je probeerd dat hier neem ik aan?

    https://mijn.ziggo.nl/myziggo-email/do/email/myemail

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Ja dat klopt, maar ik wil je hartelijk danken voor de tip, het werkt nu, ik was te ongeduldig denk ik.
    Nu nog even uit proberen hoeveel ik erop kan zetten.

    Begrijp niet waarom ziggo dat niet zelf even aan hun klanten meld? maar ja, dat zal wel te veel moeite zijn.

    Nogmaals bedankt, Groetjes Parel.:applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina