1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik wil @ home terug

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door janc, 27 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Volgens mij kost die telefoon gewoon 10ct en is het niet lokaal tarief. Heb vandaag 2 x !!!!! (1e keer werd de verbinding na 13 minuten wachten verbroken) in de wacht gestaan. En beide keren werd er gemeld dat dit nummer 10Ct / minuut koste.
     
  2. ik wil @home terug

    Ik kan mij ook in de vele klachten terug vinden. als je een klachtenformulier instuurd duurt het 4 weken voor je antwoord krijgt en dan wordt er ook nog de opmerking gemaakt"wij hebben geconstateerd dat u inmiddels ook de helpdesk gebeld hebt en dat u daar geholpen bent."
    Niks geholpen, men kan ook op de helpdesk je gewoon geen oplossing bieden. Het is gewoon van :zoek het zelf maar uit. Mijn website kan ik niet meer behoorlijk aanpassen en ook mijn vragen omtrent Digitale TV blijven onbeantwoord. Als je belt dan mag je 17 minuten wachten...jaja aan mijn hoela..ik bedoel "kassa"
     
  3. Volgens mij toch echt tegen lokaal tarief.

    Net even als test naar het nummer gebeld, en er word toch echt vermeld dat het nummer tegen lokaal tarief is.
     
  4. Email adressen bij ziggo zijn voornaam.achternaam at office.ziggo.nl
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina