1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Moet ik mijn modem terugsturen?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Beegirl, 27 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. precies, en dat kan ik dus...

    ik heb nog even gecheckt, geleverd werd:
    aansluiting inet, tel en gratis modem (normale prijs 89,95)
     
  2. Je hebt een gratis modem gekregen, oke maar hieruit blijkt niet dat je het modem bij beeindigen niet terug hoeft te sturen. Uit het stukje tekst wat je gepost hebt blijkt alleen dat je het modem gratis gekregen hebt, niet over evt aanvullende voorwaarden.

    Lullig gezegd is het stukje tekst wat je gepost hebt volgens mij geen sluitend bewijs.

    Voor hetzelfde stond er in de voorwaarden: Je krijgt het modem gratis op voorwaarde dat je het modem bij het beeindigen van het abonnement of op ons verzoek aan ons dient te retouneren. -> snap je wat ik bedoel?


    En als je het modem gratis hebt ontvangen, zoals in jou geval. Waarom zou je jezelf dan nog druk maken over het terugsturen van het modem? Je hebt er toch geen geld voor betaald, en je kan er zelf verder toch ook niets mee.
     
  3. Je krijgt iets gratis (niet in bruikleen, maar gratis) maar moet het wel terugsturen als je het niet meer gebruikt ?:lol:
    Heel logisch.

    Die grote bak van Essent van een jaar of tien geleden heb ik al lang weggegooid, gaat Ziggo daar nog een nota van sturen ?:rolleyes:
     
  4. Het is niet ondenkbaar. Ik zeg niet dat het zo is, wat ik probeer aan te geven is dat het stukje tekst wat hier gepost is niet zoveel bewijst.

    Zolang het tegendeel niet aangetoond kan worden zijn de huidige algemene voorwaarden volgens mij leidend en dien je het modem terug te sturen.Tenzij je een contract hebt waar het in vermeld staat, of de algemene voorwaarden van die tijd boven water kan toveren.

    Nee dat gaan ze vast niet doen aangezien dat modem gedateerd en afgeschreven is, de huidige modems zijn dat nog niet.
     
  5. aannames

    ik heb een faktuur met daarop modem blabla.... tegen x euro en x euro kortingkomt neer op 0 euro betalen, je krijgt hem dus niet, je betaald 0 euro en met de koop is dus het eigendom overgegaan op mijAllerlei andere meningen hieromtrend zijn aannames, lees de feiten en de wet, zo werkt het nu eenmaal
     
  6. Zoals al eerder is gezegd met de overgang van de oude provider naar de nieuwe ben je akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden van het bedrijf in dien iemand niet kan bewijzen dat het modem aan hem is gegeven is en blijft het eigendom van ziggo.

    Als jij kan aantonen dat het van jouw is sta je in je recht.

    Ik snap nog steeds niet waarom mensen het modem zouden willen houden. Zodra je je abbo stop zet heb je niks aan meer aan het modem. Misschien als je een techneut bent en er mee wil testen ofzo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina