1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

KLacht verstuurd maar nooit een antwoord gekregen.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door alex2008, 27 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een serieuze klacht gestuurd naar Ziggo op dd. 28 okt. jl.
    Tot op de dag van vandaag niets gehoord.
    Vele malen gebeld maar niemand weet van de brief af?
    Vreemd want het is aangetekend verstuurd.
    Heel in het kort.
    ik heb ruim een jaar lang een enorme storing gehad, internet en tv.
    Tig keer gebeld en telkens dezelfde antwoorden,modem resetten, instellingen doornemen etc.
    Hielp allemaal niets.
    Ook is mij aangeraden om mijn Linksys router de deur uit te doen en een Sitecom te kopen maar het hielp niets.
    Na een jaar ben ik erg boos geworden en Ziggo besloot eindelijk een monteur langs te sturen deze constanteerde 3 kabelbreuken en deze moesten hersteld worden.
    Ook dat ging niet van het leien dakje dit moest na 2 weken opnieuw worden gedaan want de lassen waren weer niet goed.
    Ik eisde een compensatie en Ziggo bood 5 maanden, PUNT.
    Daar ben ik het totaal niet mee eens en heb dus een aangetekende brief gestuurd waar ik een redelijke compensatie wil van oa:
    mijn telefoonrekeningen,nwe modem en de ellende. (12 maanden lang geen of een slechte verbinding met internet of geen beeld tv.
    Wat moet ik nu doen?
    Uit handen geven aan mijn rechtsbijstandsverzekeraar want Ziggo zelf onderneemt niets.
    Voor hen is de zaak afgedaan.

    Gaarne jullie input.
     
  2. Rechtsbijstandsverzekering lijkt me idd de aangewezen weg. Mits tenminste het te claimen bedrag boven de no-claim van je polis uitkomt.

    Sowieso reageren bedrijven vaak stukken sneller op brieven afkomstig van rechtsbijstandverzekeraars en advocaten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina