1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur:Aanvullende diensten Decoder

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door laFaille, 27 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Factuur:Aanvullende diensten Decoder. HUH??????

    Ik maakte vanavond nog even mijn ziggo factuur open. Mijn 2e die ik ontvangen heb. Ik kijk wat er op staat. Alles vrij logisch. Kabel TV, Dig. TV, Internet en dan zie ik in ene staan:

    Aanvullende Diensten: Decoder 79,00 Euro.


    nu heb ik dig.tv van ziggo sinds 5-9-08, heb een starterspakket gekocht bij de mediamarkt, was toen actie. 99 naar 39 euro. daar zat een dig.ontvanger in. Dat was toch gewoon voor die decorder, waarom betaal ik nu dan die 79 euro?

    snap er werkelijk waar niks van. dan heb je toch niks aan die actie? van korting en 2 maanden gratis kijken, als je achteraf alsnog 79 euro moet betalen.

    op mijn vorige factuur stond niks hierover vermeld.

    is er iemand die mij het een en ander duidelijk kan maken.

    alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2008
  2. wat ik begrepen heb van het doorlezen van een aantal topics en speuren via internet is dat ziggo dus onterecht deze kosten erbij gezet hebben.

    ik heb geprobeert te bellen, maar ik kom er niet door. (wat is die servicelijn gigantisch bagger zeg. Keuzemenu van niks. hoe krijg ik in hemelsnaam iemand aan de lijn om echt mee te praten)

    dan maar een klachtenformulier ingevuld. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren

    hoe groot is de kans dat ik die 79 euro weer krijg?
     
  3. Ik heb vanavond de helpdesk gebeld en had binnen 13 minuten aan de lijn. Op mijn factuur stond ook een fout en werd gelijk gecrediteerd. Bellen kan tot 22.00 uur dacht ik, dus als je nu belt komt het vast goed.
     
  4. oke, thx , ga ik nog ff proberen.

    maar wat moet ik doen om iemand aan de lijn te krijgen? ik krijg alleen die keuze menu
     
  5. In ieder geval goed luisteren naar die keuze menu, ik kreeg uiteindelijk iets te horen in de trend van" wilt u met een medewerker spreken toets 2".

    Volgens mij was het toets 1 voor factuur en daarna toets 2 voor als u met een medewerker wilt spreken.Suc6
     
  6. ik krijg alleen toets 1 voor info en toest 9 voor terug naar hoofdmenu.

    misschien komt die 2 alleen vrij als er ook iemand vrij komt.

    probeer het zo nog wel ff, anders morgen.

    iig bedankt.
     
  7. Bel je wel naar 0900-1884 (lokaal tarief)?. De afdeling Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur.


    Eerst postcode (wordt om gevraagd) daarna toets 1 om te bevestigen daarna toets 1 voor factuur. Net nog even geprobeerd, werkt wel.
     
  8. jep, dat nummer bel ik.

    gaat wel lukken. straks heb ik nog 79 euro aan extra telefoonkosten :wink:
     
  9. ik heb gebeld. kwam er na 15 minuten door.

    bedrag kan gecrediteerd worden, maar dan moet ik een brief sturen of een email en daarbij een bewijs dat ik de starterspakket gekocht heb bij de mediamarkt.

    ik mag hopen dat ik dat bonnetje nog kan vinden. Anders maar een alternatief verzinnen (kopie van bankafschrift + foto pakket ofzo, geen idee)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina