1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wijzigings Overzicht

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 26 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb (voor de tweede keer) een wijzigingsoverzicht van ziggo gehad voor mijn diensten. Ik betaal overigens nu 1 bedrag voor de extrapakketten over twee smartcards. Maargoed op mijn vorige wijzigingsoverzicht stond netjes dat ik volop bellen had, maar die is er nu weer af???
    ik weer bellen met de klantenservice, en gevraagd wat voor een wijzigingen ze nu in het systeem hebben staan van mij. Ze noemde het alles in een pakket op, dat klopt en volopbellen, dat klopt ook.....
    Ze zei dat mijn diensten daar naar omgezet zijn. Dat ik HD TV heb, was nergens in het systeem terug te vinden (staat wel op het wijzigingsoverzicht), toen ik aangaf dat ik volop bellen niet op mijn wijzigingsformulier had staan maar wel de juiste DTV pakketten, kreeg ik letterlijk als antwoord:

    Ja meneer dat kan ik niet inzien, als HDTV op je wijziging staat, komt dat wel goed, en volop bellen gaat ook gewoon door........dus zijn ze die vergeten.

    Dus ik zei tegen haar, dus ik betaal straks niets voor iets wat ik wel krijg?. PRECIES! was het antwoord?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mijn broek zakte wederom af van dit professionele antwoord. Ik heb tegen haar gezegt: Ik zie het wel op mijn volgende factuur, en als het er niet opstaat en wel gewoon kan blijven bellen zonder kosten naar vast, ik bel er niet meer over.

    ja, maar dan moest ik maar weer even bellen, jah amehoela.........

    Ik probeer nu al twee maanden een simpele wijziging door te voeren (alle losse pakketen van @home omgezet naat alles-in-1). En het lukt ziggo maar niet om het goed te verwerken. Ook het het aanmelden van mijn nieuwe smartcard heeft 5 belletjes moeten kosten, en is uiteindelijk, opgelost door een medewerker op dit forum!! Gelukkig doet alles het nu wel!! Maar administratief maakt ziggo er momenteel een potje van.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2008
  2. Klopt, het is inderdaad een zootje wat de administratie betreft. Het zal wel effe tijd kosten eer alle kinderziektes uit het nieuwe systeem zijn.
    Ikzelf had Eredivisielive per 30 November opgezegd en een abonnement op het totaalpakket genomen, ook keurig vorige maand een wijzigingsformulier ontvangen maar toch weer €9,95 afgeschreven voor eredivisielive voor December. Helpdesk had ik binnen 13 minuten te pakken en die meneer gaat die € 9,95 crediteren alleen was de aanmelding voor de totaalpakket in het administratie systeem "even" weg. Nou, ik ben benieuwd of die per 30 November geactiveerd gaat worden en of die op een latere factuur alsnog te zien zal zijn.:schater:

    Komt vast allemaal wel weer goed, bij Upc was het in het begin ook goed mis net als nu bij Ziggo.
     
  3. Zo, tis nu 30 November, Eredivisielive zou het nu niet meer moeten doen en het Totaalpakket zou moeten zijn geactiveerd. Helaas niets van dit alles. Helpdesk geeft aan dat er een storing bij de helpdesk is en dat ik een andere keer terug moet bellen.:sleep:

    Morgen maar weer kijken of er dan iets veranderd is. Dit was dan ook wel een zeer ingewikkelde administratieve handeling die Ziggo moest doen, kan me best voorstellen dat dit fout gaat.:schater:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2008
  4. Edit maandag; Uiteraard is de wijziging niet doorgevoerd. Dit is trouwens al de 2e achtereenvolgende maand dat deze wijziging doorgevoerd zou worden, zie ook een copy van een e-mail van de klantenservice:

    HTML:
    Geachte ******** *********,
    Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
    Wij hebben uw verzoek in behandeling genomen. Uw abonnement op eredivisie live wordt per 31 oktober 2008 beeindigd en TVDigitaal totaal zal worden toegevoegd op deze datum. Hierbij hebben wij rekening gehouden met uw originele contractsdatum, -duur en minimaal een maand opzegtermijn. 
    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Ziggo
    Afdeling Klantenservice
    Behandeld door: ********
    
    ik heb er maar weer een e-mail achteraan gegooid aangezien ik de helpdesk niet kan bereiken. Zou dit ooit nog goed komen?:giveup:

    Hoezo ze hebben de administratie niet op orde zoals de topicstarter al aangaf.:roll:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina