1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

bestelling alles in 1 plus met hd-decoder

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mevita, 26 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb vandaag m,n hd-decoder gekregen(hadden mij 100% een zwarte samsung beloofd maar ik heb een zilvere gekregen :mad: ) met nog een standaard decoder erbij maar verder niks geen smartcard en installatiepakket, komt dat nog is een beetje vreemd heb je de decoders kan je ze niet gebruiken omdat je nieuwe smartcard er niet bijzit
    weet iemd hoe dat zit?

    ik had @home en heb nu alles in 1 plus besteld met hd-decoder

    gr mevita
     
  2. Hier bijna het zelfde verhaal. Ik heb ook een alles in 1 plus pakket besteld. Ben zelf nieuwe klant bij ziggo. Heb ook mijn HD ontvanger van Samsung gekregen maar wél met smartcard. Alleen ontbreken de andere modules/pakketen nog.

    Ookal meerdere malen gebeld naar Ziggo, naar de afdeling bestellingen om mijn status te vragen. En dat kunnen ze niet zien, alleen de afdelinging wijzigingen :?:. Goed, word je doorverbonden en heb ik al meer dan 4u in de wacht gestaan, op verschillende tijden / dagen geprobeert maar krijg gewoon geen medewerker te pakken :( inmiddels bijna 1 maand verder en nog niets wijzer.. :cry::cry:

    Verdorie, stuur toch gewoon die pakketten, kan ik eindelijk weer op internet en bellen!!

    Ik wens je succes... hoop voor je dat het sneller gaat dan bij ons.. aangezien ik dus nog niets wijzer ben...
     
  3. Ik heb het zelfde soort probleem bij mijn ouders,
    Ik heb namelijk een alles in 1 plus pakket besteld, ze hebben alleen een losse decoder ontvangen (Humax) zonder smartcard. Volgens Ziggo is de bestelling compleet geleverd (dus incl modem en installatiepakket). Ben nu al bijna 3 maand bezig om alles in huis te krijgen. Na afgelopen zaterdag een ziggo verkoper in het scheer en foppen filiaal gesproken te hebben in hun woonplaats heeft deze zijn helpdesk gebeld, deze vertelde mij dat hij mij de zelfde dag nog terug zou bellen.
    Dit heeft hij inderdaad gedaan, hij had de fout ontdekt, per post zouden nogmaals de benodigde spullen worden geleverd. Ik zou maandag inpreciepe de smartcard moeten krijgen en gisteren een doos met het modem e.d.

    Het valt natuurlijk al te raden.... heb nog niets nada noppes binnen gekregen.


    Het probleem schijnt te zitten bij het bedrijf dat voor Ziggo de verzending doet. Snap niet dat op moment dat er een call binnen komt, men niet gewoon een een nieuw pakket stuurt? Mocht Ziggo achteraf er achter komen dat dit onterecht is kan er toch gewoon een factuur gestuurd worden. Bij de Ziggo helpdesk loop ik helemaal vast, het is zelfs al zo dat de lokale ziggo dealer in mijn woonplaats op dit moment geen pakketen wil verkopen omdat hij zegt, en ik citeer " alles bij ziggo m.b.t. bestellingen gaat fout"

    Hopelijk is hier iemand van Ziggo die onze problemen vast wil pakken en kan helpen met oplossen. Ik wil er namelijk alles aan doen om mijn ouders zo snelmogelijk aangesloten te krijgen.....
     
  4. Bij de pakketten zit geen doosje met daarin de handleiding digitale televisie e.d. ? Ik dacht namelijk ook dat er geen smartcard bij zat, maar die bleek in de handleiding geplakt te zitten.
     
  5. Nee, het gaat in mijn geval alleen om de doos van een Humax Decoder (Zwart met groen) zonder bijgevoegde smartcard.
    Sterker er zat niet eens een begeleidend schrijven iod bij.
    Alleen de doos van de Humax met daarop een adresstikker.
     
  6. Dan hebben ze het helaas inderdaad vergeten. Mijn pakket bevatte de Humax in doos met een extra doosje met handleiding e.d. :cry:
     
  7. Ja ze hebben mij ookal verschillende keren beloofd dat het binnen 3 dagen geleverd zou worden. Daarna bleek dat hun het niet eens kunnen zien maar dat alleen de afdeling wijzigingen dat zou kunnen zien.

    En die directeur/manager maar lekker voor zich uit praten bij Radar! Terwijl er gewoon niets veranderd!!
     

  8. We hebben vandaag een envelop met de smartcard mogen ontvangen, hopelijk volgt het modem + installatie pakket nu snel.
     
  9. Ik hoop het voor je mee! Zou betekenen dat ze misschien die van mij ook eens versturen :wink:
     
  10. ik heb voor de zekerheid ook nog eens gekeken of de smartcards bij de handleidingen zaten maar nee hoor niks alleen 2 decoders gekregen (hd en gewone) samen in grote doos verpakt en inderdaad nog geen briefje of niks erbij paar dagen geleden gebeld met ziggo zouden smartcards na sturen tot op heden niks meer gehoord verder ook geen installatie pakket gekregen en geen nieuw modem, weet ook niet wanneer m,n nieuwe abonnement nu in gaat alles in 1 plus met hd pakket.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina