1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

aanmelden bij ziggo een ramp

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door taz3d, 26 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag nog eens gebeld met de helpdesk voor een status update.
    De medewerker vertelde me dat volgens de planning mijn pakket op 10 december bij mij binnen moest zijn (10 december was de dag dat er bij mij door onverklaarbare reden een monteur bij ons tevergeefs aanbelde) maar door een vertraging ik iets langer moet wachten, echter het pakket zou zeker deze week bij mij thuis geleverd worden en anders............. moet ik maar nog eens bellen.

    Ik wil niet negatief zijn maar ik ben er heel bang voor dat het deze keer ook niet gaat lukken.


    to be continued . . .
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2008
  2. Heb gisteren gekeken hoe het er voor staat in mijn modem, heb er een paar screenies van gemaakt

    http://i405.photobucket.com/albums/pp131/taz3d/1.jpg

    http://i405.photobucket.com/albums/pp131/taz3d/2.jpg

    http://i405.photobucket.com/albums/pp131/taz3d/3.jpg

    http://i405.photobucket.com/albums/pp131/taz3d/4.jpg


    Alles blijft redelijk stabiel, downstream powerelevel blijft steken op 0 of 1
    Upstream channel id en frequency verspringen soms.
    Alleen die wazige foutmeldingen in het log bestand kloppen natuurlijk niet
     
  3. Alle (zichtbare) foutmeldingen waren tijdens het opstarten (herkenbaar aan een datum in 1970). Op zich is het niet raar dat er dan problemen zijn, het modem is nog niet (volledig) online, en zal dus nog niet alle signalen/opdrachten kunnen verwerken die het normaal wel kan.
     
  4. Dat zou wel eens kunnen kloppen, heb gisteren weer de ziggo storingsdienst gebeld en dit was de eerste medewerker die tegen me zei dat me modem nog helemaal niet online kan zijn omdat mijn lijn pas vandaag opgeleverd wordt.
    Het rare is dat als je belt, je elke keer een ander antwoord krijgt van ze.
     
  5. Dat klopt elke keer als ik bel voor de status van mijn order, krijg ik telkens andere antwoorden, de ene keer zeggen ze dat er iets fout is gegaan met de bestelling de andere keer is er een vertraging of zeggen ze dat alles op schema is :shock:

    Ben er ook achter dat mijn bestelde router een Sitecom zal zijn ipv Linksys, 50 euro voor een Linksys router is een normaal bedrag echter voor een standaard Sitecom is het veel geld.

    Holland shipping handeld trouwens de orders van ziggo af, echter bellen naar hun heeft geen daar ze (hoe kan het ook anders) mij geen info kunnen geven.
     
  6. BEHOLD :thankyou:


    De order is verzonden (volgens tnt), dit wil dus zeggen dat als alles mee zit ik morgen de order binnen heb.
    Of het compleet is en of alles zal werken moet nog blijken... het is dus nog te vroeg voor :pompom:en loftrompet, maar de eerste credits voor ziggo zijn binnen (eerlijk is eerlijk).


    To be continued ......
     
  7. Mijn probleem met ziggo is eindelijk opgelost, na een hoop gebel vandaag ( met het bedrijf wat hier de meterkasten onderhoud ) hebben we internet.
    Gisteren is de ziggo monteur geweest en heeft alles binnen en buiten door gemeten met zijn apparatuur en alles binnenshuis was goed ( wat ik al lang wist [​IMG] )
    Hij kreeg het ook niet werkend en zou een mailtje sturen.
    Daar kon ik niet op wachten en heb dus vanmorgen gebeld met het kabel bedrijf wat hier alles regelt in de buurt.
    De man van het bedrijf dat hier de meterkasten installeert en onderhoud heeft voor me naar ziggo gebeld en hun kunnen overtuigen dat het probleem niet bij mij in de meterkast zat, ook niet in de meterkast die buiten staat maar bij ziggo zelf.
    Ze hadden administratief hun zaakjes niet voor elkaar, het enige wat ze hoefde te doen was "de knop" omzetten dat ik mijn internet signaal kreeg.
    Daar ben ik dus ruim een week mee bezig geweest en heeft me een berg geld gekost na al dat gebel met de helpdesk. [​IMG]
    Nu maar hopen dat alles blijft werken [​IMG]
     
  8. @taz3d

    In een van de screens die je hebt gepost staat je upstream powerlevel op 58dBmV, en dat is erg hoog. Daarmee balanceert je modem echt op de grens, hoe staat je modem er nu bij na het bezoek van de monteur?
     
  9. Tijd om te relativeren...

    Gisteren heb ik het hele pakket van ziggo ontvangen.
    Het hele pakket is compleet, en de activatie werkt vlekkeloos.
    TV Internet en telefonie werken zoals verwacht.

    achteraf gezien is mijn aanmelding bij Ziggo geen ramp geweest maar wel lastig.

    Wel moet ik vermelden dat Ziggo een zeer compleet pakket stuurt mbt kabels en toebehoren.

    En als nu alles blijft werken ben ik een tevreden klant :pompom:
     

  10. 40 dBmV
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina