1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

aanmelden bij ziggo een ramp

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door taz3d, 26 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb al wat problemen gehad om een alles in een ziggo pakket te krijgen.
    bestellen kon niet omdat mijn analoge tv lijn in mijn nieuwbouw huis niet geactiveerd was. Dus gisteren gebeld naar ziggo om dat te doen ( zou 2 weken duren )
    Vanmorgen was de kabel monteur al bezig voor mijn huis en ik heb nu tv. ( dat is aardig snel [​IMG] )
    Maar als ik me nu aanmeld op de ziggo site staat er nog steeds dat ik me alleen aan kan melden voor analoge tv, de rest is nog niet beschikbaar.
    Zojuist de helpdesk even gebeld en daar is nog niets bekend over mijn aansluiting.
    Beetje raar toch ?
     
  2. Hoe lang is de nieuwbouwwijk nu opgeleverd? Alles staat en valt met de gereedmelding van de nieuwe wijk en daarmee de gereedmelding van de diensten die in die wijk zijn aangelegd.

    Als er vandaag nog een monteur in de wijk bezig is geweest, is administratief deze wijk vast nog niet opgeleverd, en misschien technisch ook nog niet helemaal. Wellicht dat er nog punten zijn waar werkzaamheden uitgevoerd moeten worden.

    Zolang het niet administratief volledig opgeleverd is, zullen de andere systemen op dat moment blijven aangeven dat er geen of alleen beperkte diensten leverbaar zijn.
     
  3. huichelaars

    volgens mij is dit forum helemaal niet onafhankelijk van ziggo, posts worden gefilterd en opvallend vaak nemen lui het op voor dat konkabedrijf

    Jij wel geluk dat ze het vandaag al deden, bij mij heeft het zeker 3 maanden geduurd voordat ie vanuit het portiek naar 3 meter verder in mijn huiskamer werd doorgetrokken, en wel betalen al die tijd he... het zijn een stel

    MODEDIT
    ****de rest van de tekst bestond uit schelden, je hebt zelf toegestemd in de forumregels en daarin is schelden niet toegestaan, doe dat maar op een ander forum *****
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2008
  4. Nee jij doet hiermee een goede en constructieve bijdrage op dit forum :roll:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2008
  5. Graag concrete voorbeelden wat er gefilterd wordt ! Want dit is onzinnig.

    Als jij je niet aan de forumregels wilt houden wordt je gefilterd, maar in jouw geval gaat dat simpelweg om schelden, dat is voor niemand toegestaan. :no:

    Maar ik denk dat je op het verkeerde forum zit, want je hebt in je profiel geschreven dat je bij CAIWAI zit en dit is een forum voor Ziggo klanten :wink:
     
  6. Tsjonge, komt net op het forum binnen en heeft zijn mening al klaar. Ziggo deugt niet, forum deugt niet. Ben je soms ergens boos over ? Wat een manier om binnen te vallen en dan nog hopen dat er iemand naar je luistert ?
     
  7. De wijk is opgeleverd op 13 november.
    Het vreemde is dat ik ook geen adsl kan aanvragen, volgens de website van bbnet kan het wel maar er blijkt geen vrij ader paar te zijn om dsl werkend te krijgen volgens de provider Alice.
    Ik zou op een kpn glasnet verbinding zitten maar ook daarover kan ik niets vinden op internet.
    Toen dacht ik dan maar een Ziggo verbinding als al dat andere niet werkt, maar nee ook dat niet :evil:
    Enig idee hoe lang dat kan gaan duren ?
     
  8. De wijk is dus relatief gezien recent opgeleverd. Waarschijnlijk zullen de verschillende leveranciers nog met werkzaamheden bezig zijn, waarnaar het geheel ook administratief opgeleverd moet worden, wat er vervolgens voor zorgt dat er diensten beschikbaar zijn/komen.

    Ik kan je helaas niet met zekerheid zeggen of bovenstaande inderdaad klopt bij Ziggo, en zo ja, hoe lang dit nog kan duren. Wellicht dat een Ziggo medewerker hier iets over kan zeggen.
     
  9. Die heb ik al gebeld, ook zei weten niets.
    Misschien moet ik wachten op de post van Ziggo dat mijn analoge tv lijn opgeleverd is.
    Die medewerker van Ziggo zei gisteren dat ik post zou krijgen van ze.
    Wat een gedoe allemaal zeg, je zou toch verwachten als je een nieuwe huis gaat huren dat alles in kannen en kruiken is.
     
  10. Het is inmiddels opgelost, de dynabyte medewerker waar ik in eerste instantie het alles in een pakket wilde halen had naar de dealer helpdesk gebeld en daar hebben ze volgens mij heel de straat geactiveerd.
    Ik ga volgende week het zaakje ophalen, ben benieuwd of we nog voor andere verassingen komen te staan.
    Dan zal ik het hier natuurlijk vermelden :cool:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina