1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefonische helpdesk slechter

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door FrankOi!, 26 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Net op het punt dat we dachten dat het nivo echt niet meer kon zakken is de telefonische helpdesk nog slechter geworden. Om het amateuristische keuze menu maar even in zn waarde te laten zal ik alleen even melden dat ik na 1 uur 24 minuten en 3 seconde de overgangstoon niet meer kon aanhoren en heb opgehangen, vandaag vanaf 17:24

    Mijn vraag aan u, wat is uw record bij de hyena's van Ziggo?
     
  2. 1:24:03 = 84,03 minuten a € 0,10 = € 8,50. Daar kan je volgens mij een aangetekende brief vooor versturen. :shock:

    Ik denk dat het systeem een fout had, en dat iedereen geholpen is behalve jij. Als je na 20 minuten nog geen verbinding hebt zou ik het zeker op een ander tijdstip nog eens proberen.

    Succes ermee. Ben benieuwd wanneer je geholpen bent. Ik was er einde van de middag in een half uur door. 1e keer werd de verbinding na 13 minuten verbroken. Daarna na een minuut of 18 geholpen.
     
  3. Ik heb gisteren twee maal de helpdesk gebeld, en werd direct geholpen.
    Rond tien uur en 12uur.
    Dus geen wachttijd.

    Harry
     
  4. Schijnt erg regionaal te verschillen, oud Casema lijkt met name erg te zijn. Hier ook van de week twee keer gebeld: één keer werd ik na 15 minuten opgehangen, tweede keer na 28 minuten eindelijk iemand aan de lijn.
     
  5. Volgens mij is de helpdesk (op dit moment, en al enige weken) tegen lokaal tarief ipv 10ct/min :roll:
     
  6. Sterker nog, dat is ie al enige maanden ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina