1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen incasso meer, maar acceptgiro met extra kosten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BenJ, 21 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijkbaar is dit de tijdsduur voordat er één persoon met het probleem doordringt tot de telefonische klantenservice, hoera:applause:
     
  2. Ook ik heb naast mijn maandelijkse afschrijving een acceptgiro ontvangen, 2,50 voor domijnnaam die altijd gewoon bij de bundel zit,en wat is het toch vreselijk lastig dat je telefonisch niemand aan de lijn krijgt en dan na 30 minuten ofzo te horen krijgt dat je morgen ochtend weer aan de beurt bent om 8:00 uur, omdat die afdeling dicht is

    Waarom duurt het minuten lang voordat ik een ziggo:confused:pagina op mijn scherm krijg? en als ik dan op mijn ziggo inlog een niet gevonden pagina krijg na erg lang wachten. met mijn dirrrrecte lijn naar ziggo, antwoord helpdesk uw pc moet misschien worden opgeruimt ...ggrrrrrr

    samen met meer klachten, (eigen webpagina niet bereikbaar 2 dagen! wat moet er dan aan de hand zijn :evil: brand zonder reserve apparatuur, of toch gewoon schijt aan de klant die toch wel betaald??) dus nog steeds geen enkele reactie. de extra kosten niet overgemaakt de rest wel, kleine moeite om een klant blij te maken, maar vooralsnog niks helaas. dit na 1 week, maar dat schijnt ook niet lang te zijn ben benieuwd.
    Vroeger bij multikabel; direct contact, altijd, goed antwoord, nu; :censored:
     

  3. Nou, daar hebben we dus niet zo erg lang op hoeven wachten. Zelfs als het probleem opgelost lijkt te zijn, weet Ziggo nog wel wat verwarring te stichten.
    Deze zin stond in de brief:
    "Wij bieden onze excuses aan voor deze fout en willen dit graag herstellen. U hoeft daarvoor niets te doen. Op 1 december wordt het juiste bedrag van €4,95 automatisch van uw rekening afgeschreven. U hoeft dus ook niets te doen met de factuur die wij u ten onrechte hebben gestuurd."

    maar in antwoord op de klacht via het klachtenformulier, krijg ik de volgende (verwarrende) mededeling....

    "Onlangs heeft u ons een vraag gesteld over uw factuur.
    Hierbij kunnen wij aan u mededelen dat er kosten voor een acceptgiro zijn in rekening zijn gebracht wegens een fout van onze kant. U hoeft hierdoor de acceptgiro kosten van €1,25 niet te betalen en alleen de overige kosten aan ons over te maken.
    Wanneer u €1,25 al heeft overgemaakt, wordt dit bedrag verrekend met de volgende factuur.
    Deze fout is eenmalig en daarom zult u voortaan gewoon weer via automatisch incasso betalen.
    Onze excuses voor het ongemak."
    Nog steeds lijkt de linkerhand bij Ziggo niet te weten wat de rechterhand doet. Zo los je de problemen dus nooit op. :evil:
    Ron
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina