1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen incasso meer, maar acceptgiro met extra kosten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BenJ, 21 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ja hoor.....

    Online factuur dus weer 'zo maar wat.... '

    maar...... nu echt te gek....
    Acceptgiro op de deurmat......:shock::shock::shock:
    Wat moet ik nu weer ??? Eerst veel moeite moeten doen om een machtiging
    af te geven..... nu weer een acceptgiro....
    NIET betalen levert uiteraard weer aanmaningskosten op
    WEL betalen zal dan wel een dubbele betekenen o.i.d.

    What-to-do ???

    Een mailtje had toch wel het minste kunnen zijn van Zigg0....
    nu alleen maar weer raadsels en zeker weer vele telefoontjes ??? (totdat ik het bedrag weer verbeld heb :giveup:
     
  2. Ja, ook hier dat probleem, zonder erbij te vermelden waarvoor deze actie is.
    Ik betaal ook automatisch, dus in eerste instantie niet van plan om die eventuele extra acceptgirokosten á € 1,25 te gaan betalen. Er is voldoende saldo op mijn rekening, dus dat kan de reden niet zijn. Als de reden ergens anders ligt, dan is dat een probleem van Ziggo, dus nemen ze die extra kosten maar voor hun eigen rekening.
    Let ook even op, of de periode waarover de acceptgiro gaat, niet al eerder automatisch is afgeschreven. Is bij mij wel het geval. Periode staat ook al genoemd op mijn automatisch geïnde factuur van Oktober. Dubbel kassa dus voor Ziggo??? Dacht het niet. Klacht wordt niet behandelt via klachtenformulier, en de klantendienst(What's in a name....) neemt zoals gebruikelijk niet op na > 15 minten aan de telefoon te hebben gehangen. (Daar heb ik inmiddels die € 1,25 aan aan verbeld!!!)
    Klacht dus maar weer doorgesturd naar Radar. Wie doet dat nog meer?? radar@tros.nl
     
  3. Ik probeer vanochtend maar even te bellen, hopelijk is het dan rustiger. Die acceptgiro van mij betreft Digitale TV en geen telefonie, dus het is een algemeen verschijnsel. Stond eerst alles op één factuur, nu zijn de facturen gesplitst. Die 1,25 betaal ik natuurlijk niet en ze lossen het intern maar op. Als ze er niet uitkomen, dan gaat er ook een mail naar Radar van mij.
    Weet iemand trouwens ook een normaal emailadres waar je naartoe kan mailen? Want dat mailformulier is waardeloos, omdat je op de bevestiging niet je oorspronkelijke bericht ziet.
     
  4. Eindelijk contact gehad met Ziggo. Direct om 1 over 8 kreeg ik al te horen dat het te druk was om mij te woord te staan, toch zei het volgende bandje dat de wachttijd ongeveer 1 minuut was. Na 10 minuten werd uiteindelijk de verbinding verbroken zonder iemand gesproken te hebben. Nogmaals geprobeerd en na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn. Ze vroeg of ik niet zelf de machtiging had ingetrokken (typische vraag), maar ik vertelde haar dat er nog veel meer met hetzelfde probleem zijn. Na wat uitzoeken blijkt het een fout in een systeem te zijn, waarbij bepaalde domeinen ofzo ineens een acceptgiro krijgen. Afijn, die 1,25 wordt er weer afgetrokken en die acceptgiro's moet ik nog betalen, en de machtiging zal weer geactiveerd worden. Ben benieuwd...
     
  5. En natuurlijke net betaald.
    btw. En ik maar denken dat Dhr. Evers ziek thuis zat en was vervangen door Mw. Ferment.
     
  6. Is deze brief per post verstuurd, of per e_mail? Ik heb (nog steeds) niets van de klantenservice mogen vernemen, maarja.....als je ziek thuis zit, dan kost het ook even wat moeite om die excuusbriefjes te versturen. Zeker op therapeutische basis???
    We wachten af....ik had nog niet betaald, dus beschouw dit als reden om dat ook nog ff niet te doen.

    Ron
     
  7. sjek je mail.
     

  8. Mijn mailbox is (nog) leeg.:cry:...misschien morgen!:wink:

    Ron
     
  9. jawel.....

    verzocht en zowaar ontvangen...
    een correctiemail met excuses....
    het kan dus wel...
    uiteraard lag de AG nog in de wacht.
     
  10. Ja hoor......bij mij ook een brief in de bus van Ziggo, met excuses en dat ze alles automatisch oplossen. A.G. kan in de prullenbak. Nog geen e-mail gezien... Was toch al niet van plan om de factuur via A.G. te betalen, maar dat is heirbij dus verholpen. Wel jammer dat het allemaal zo lang moest duren, en de frustratie bij abonnee's weer tot ongekende hoogte brengt.

    We wachten af tot het volgende probleem......
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina