1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen incasso meer, maar acceptgiro met extra kosten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BenJ, 21 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Abo mobiel december apart gefactureerd

    Mijn factuur voor december staat alweer klaar gedateerd 27 november met als vervaldatum 4 december. Openstaand bedrag 0,00 dus keurig bij zou je zeggen.

    Maar op deze factuur ditmaal geen mobiel abo gefactureerd. Daarnaast staat er een aparte factuur. Gedateerd 26 november en vervaldatum 10 december. Factuur en openstaand bedrag 6,20. Zijnde 4,95 abo over november plus 1,25 acceptgirokosten. Gemaakte belkosten 0,00, wat denk ik wel klopt omdat ik op dat ding eigenlijk alleen maar wordt gebeld.

    Afschrijving heeft nog niet plaatsgevonden.
    Betaal achterstand heb ik niet, afschrijven is altijd mogelijk, ik ben dus zeer benieuwd hoe een en ander gaat uitpakken. Verwarrend, ja dat is het zeker. Snappen doe ik het ff niet.
     
  2. Zal wel weer een foutje zijn bij ZIGGO waarvan niemand weet hoe dat komt, laat staan dat ze het kunnen oplossen. Bij mij exact hetzelfde.
    € 1,25 acceptgiro kosten, terwijl ik altijd automatisch (in één keer met Radio/TV/Internet/Telefoon) betaal.
    Heb al geprobeerd te bellen, maar na > 15 minuten zonder resultaat (lees: een mens aan de telefoon krijgen) maar weer opgehangen, en maar weer een klacht via het formulier gestuurd. Tot nu toe alleen een bevestiging van ontvangst ontvangen. Hoe complex moet het probleem wel niet zijn, dat ze het niet binnen 1 dag kunnen oplossen, ofwel een reactie sturen??
     
  3. Acceptgiro

    Hier hetzelfde>
    Contact met Ziggo gehad. Probleem voorgelegd. Oorzaak lag bij extern Mobiel bedrijf. Deze ook gebeld, maar deze schoven het probleem weer terug naar Ziggo..... Wel werden mijn gegevens genoteerd en zal het uitgezocht worden....
    Wederom te gek voor woorden...... het is dan maar 4,95 p/mnd maar zelfs dat gaat dus steeds fout/voud.....
    Ter info (voor mij een zekerheid) Ben Ouderwets: €2,50 p/mnd met 75 belminuten of 75 SMS. Mijn keuze is gemaakt...... nu de andere producten nog.
     
  4. Sinds een tijdje krijg ik zomaar papieren facturen voor Digitale TV, met acceptgiro die ik nu zelf zou moeten betalen, terwijl ik altijd alle producten via automatische incasso betaalde. Bovendien staat er nu ook nog een Aanvulende 'dienst' bij, namelijk acceptgirokosten van 1,25.:confused:
    Ik heb hier niet om gevraagd, ze reageren al wekenlang niet op m'n mailformulier, en met de helpdesk in gesprek komen lukt me ook al niet.
    Ik pas ervoor om nu overschrijvingen te doen terwijl het altijd automatisch ging, en dan ook nog eens met extra kosten.:evil:
    Zijn er meer mensen met dit probleempje, en wat gebeurde er toen?
     
  5. Denk meer dat je niet de helpdesk moet hebben, maar de klantenservice.
     
  6. Ook vandaag een acceptgiro in de bus gekregen voor de mobile telefoonabbo.
    Ook die 1,25 extra kosten, ga je bellen, kom je niet eens het menu door, te druk.
    Ik ben ook niet van plan dit apart te gaan betalen.
    Afspraak is, automatisch incasso, simpel lijkt me.
    Reeds meerdere mensen gehoord die dit dus ook hebben.

    Weet iemand van deze site hier iets vanaf?
     
  7. Stel nou, dat het waar is wat ze allemaal beweren, is het dan teveel gevraagd om de gebruikers even (liefst vooraf....) te informeren dat er in dit specifieke geval niet automatisch geïncasseerd wordt, maar middels een A.C. Het zou Ziggo daarbij sieren, als ze hierbij de kosten van de A.C. voor hun eigen rekening nemen. Ik kan er toch GVD niks aan doen dat ze (ook) al trammelant hebben met hun leveranciers van diensten? In feite heb ik er helemaal niets mee van doen, en wil niet lastig gevallen worden met hun problemen, want dan hebben we nog een lange weg te gaan. Ik ga toch ook niet bij Ziggo klagen dat ik weleens mensen aan de lijn heb, die mij niet willen betalen!!! Dat soort zaken los ik zelf op, maar Ziggo laat hun problemen door de klant zelf oplossen, en betalen!
    Wat een stel sukkels zeg, v.d. Wal voorop, met z'n leugens dat alles binnen termijn opgelost gaat worden. Tijd weer voor een klacht aan RADAR. Doen jullie mee? radar@tros.nl

    Ron
     
  8. Zo....mijn 2de klacht deze week aan Radar over Ziggo is verstuurd.
    Heb toch zo'n angstig voorgevoel dat het weer helemaal niks oplost, en dat die v.d. Wal en/of Gradus Vos weer krokodillentranen komen huilen, en spijt betuigen, maar dat het verder niet opgelost wordt.
    Het is al eerder gebeurd dat we een acceptgiro kregen, toen de dubbele maand betaald moest worden, en boven een bepaald bedrag niet automatisch geïncasseerd mocht worden. Dat heeft ook veel vragen/klachten opgelevert, omdat het ook zonder verdere aankondiging en/of motivatie werd verstuurd. Ziggo weet dus wat voor reacties je op dit soort zaken kunt verwachten, maar leert er blijkbaar HELEMAAL NIKS van, en doen het doodleuk weer. Verwacht je dan van zo'n bedrijf dat ze klachten adequaat en blijvend oplossen??? Ik dacht eerst dat het aanloopproblemen waren, maar het blijkt zo langzaamaan structureel te worden.
    We zullen elkaar dus nog vaak tegenkomen op dit forum!
    Sterkte allemaal!!
     
  9. Let ook nog even op je vorige factuur. Bij mij wordt dezelfde periode op de acceptgiro genoemd, als de periode welke al geïncasseerd was op de vorige factuur. Dat is toch oplichting!!!
    FF opletten dus allemaal, en laat je niet dubbel bestelen door Ziggo!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2008
  10. Oplichting suggereert dat het doelbewust gebeurt; net zoals stelen;
    Als je het zo zwaar stelt dan moet je consequent zijn en ook aangifte gaan doen. Ik hou het liever op een administratieve misser of desnoods blunder waar ik echter niet voor wens te betalen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina