1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen signaal en storing

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door The Puma, 26 nov 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. eventuele signaal problemen op eredivisie live zullen morgen met een work-around verholpen worden
     
  2. leuk zeg ..

    heb de hele dag gewerkt en kom thuis..
    Internet eruit, telefoon nada en totaal geen signaal op de tv..
    internet is verholpen na de stekker in.uit
    telefoon doet het weer.

    maar TV is niks, zelfs de helpdesk lukt het niet..
    dan etaal je verd*** bijna €100,- per maand.
    komt de monteur maandag pas:censored::censored:
     
  3. Zowel digitaal als analoog geen tv signaal?

    In dat geval, weet je zeker dat er thuis niets aan de hand is? Er is namelijk wel signaal aangezien je internet/telefonie al wel weer werkt. En dan zou zowel het analoge als digitale tv signaal afwezig moeten zijn wegens een storing, terwijl het signaal voor internet/telefonie geen storing ondervind. Kan, maar is niet heel erg waarschijnlijk.
     
  4. uitval van analoog en digitaal kan zekers wel, en toch een werkende telefoon+internet lijn.
    wat te denken van lokaal ubr-signaal, en vanuit een andere stad/gemeente je cai?
    ff snel je buurtjes vragen of hun ook uitval tv analoog hebben en je weet genoeg.

    alles komt goed.

    berrie
     
  5. je hebt gelijk...
    na herhaaldelijk alles opnieuw opstarten en controleren blijkt dat de fout bij ZIGGO zit..
    geen analoog of digitaal signaal:no:

    heb alle bedrading tot 5 keer toe nagelopen..:shock:
     
  6. Tja, als je internet wel werkt zou je dus gewoon signaal moeten hebben.
    Als je geen digitaal en analoog signaal hebt zou het ook gewoon een kapotte splitter of kabel kunnen zijn natuurlijk (tussen het punt waar je kabelmodem zit en de TV). Sluit eens een TV direct aan op het aansluitpunt in de meterkast.

    Als je buren wel TV hebben kan het niet een signaalprobleem van Ziggo zijn, dus vraag even bij je buren.
     
  7. Klopt, zoals ik ook zei, het kan wel, maar het is niet heel erg waarschijnlijk.
    Navraag bij de buren geeft snel genoeg uitsluitsel.
     
  8. Ik snap er niets van.
    De zenders doen het weer niet!!! :evil:

    Het lijkt erop dat Ziggo de zenders uitzet ofzo.
    Zijn altijd de zelfde zenders die het niet doen

    Enkele dagen/weken later doen de zenders het weer,
    en dat blijft zo aan de gang!
    (zonder dat ik iets gedaan heb)

    Wordt hier gek van...
     
  9. Op analoog en digitaal?
    Hebben je buren last van hetzelfde probleem?
    Als deze kanalen wegvallen, heb je dan nog wel internet/telefonie?
     
  10. Heb gewoon internet en telefonie, daar heb ik geen storing
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina